![]() |
I found love.....in the USA!!...
....maarrrrrr...hoe moet dat nou verder als ik strax weer terug ben in NL??? Ben pas in September terug in NL, en ga na 4 weken weer terug naar de VS, maar dan naar NYC....niet in de buurt van Portland dus, waar ik nu zit en waar vriendje woont :(! Maak ik me nou al te vroeg zorgen om nix??? Hellup..advies a.u.b.! :eek:
|
Sja...als je weet dat de afstand op den duur onoverbrugbaar zal zijn, zit er maar één ding op: met dit vriendje zoveel mogelijk lol maken en samen een onvergetelijke tijd beleven, waar je met plezier aan terug kunt denken :)
|
Portland, ME?
|
Portland, ME, als in Portland, Maine....tenminste als je dat bedoelt...is tamelijk belangrijk om de state abbreviation te gebruiken, aangezien er nog een Portland is...maar dan in Oregon, wat ruwweg aan de andere kant van het land ligt :D
|
Als ik jou was, gewoon zeuren dat hij mee moet...
Anders blijf je toch lekker bij hem??? Toch zonde lijkt me. Als je toch doorzet maak er dan een paar leuke laatste weken van... |
blijf gewoon lekker daar ;) wie wil er nu niet in the usa wonen? :p land van de onbegrensde mogelijkheden ofzoiets :confused:
|
Ja....tuurlijk....de green cards liggen hier net on sale bij Wal*Mart... :rolleyes: Ik wil hier heel graag blijven, maar green cards krijg je nu eenmaal niet zo snel (lees: helemaal niet snel na 9/11)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Been there, done that... werkt niet... mijn advies, geniet zolang het kan :)
|
psies been there done that! en is geen goed plan!
|
ik zou er gewoon een hele leuke tijd van maken daar, leuke dingen doen samen en nog niet te veel denken aan hoe het moet als je weg gaat..
je kunt altijd zien hoe het gaat en als het niet blijkt te werken over zo'n afstand dan kun je in ieder geval nog terug kijken op de leuke tijd die jullie samen hebben gehad... |
Maak het leuk, probeer ms contact te houden, ga volgend jaar nog eens op vakantie... Tgaat vanzelf dood.. tenzij je dr natuurlijk gaat wonen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |