![]() |
Waar haal jij je inspiratie uit?
en vertel ook waar je je inspiratie voor gebruikt.
Ik haal het echt uit vanalles: -mezelf -media: films en filmpjes -personen: bruce lee, shaolin monks, mijn buurman, famillie en vrienden, eigenlijk allerlei mensen. -muziek: echt vanalles -emoties en gebeurtenissen Ik kan eigenlijk alles wel linken naar training en eigen ontwikkeling. En als het me niet inspireert dan vind ik er wel een slecht voorbeeld in en dan disinspireert het me zeg maar. Ik gebruik mijn inspiratie voornamelijk voor mijn eigen ontwikkeling, grotendeels in bewegen: methode naturelle, parkour, jeet kune do, taiji en trickz. |
geen idee
geen idee |
Ik haal inspiratie uit geldinkomsten, het motiveert mij ook om deze te vermenigvuldigen, het liefst in een gelijkwaardige of hogere macht.
|
Uit de spoorwegen, die inspiratie gebruik ik voor het oplossen van bereikbaarheidsproblemen.
|
Citaat:
Ik haal m'n inspiratie uit geschiedenis (ik wil later een dictator worden namelijk) en uit drugs. |
mooie meiden :p
gebruik ik voor alles eigenlijk :p |
Citaat:
|
Citaat:
OT: uit vrienden, uit wat ze wel tegen me zeggen, en wat ze niet zeggen, gevoelens, gedachtens, eigenlijk allemaal van dat soort dingen. Ik gebruik het voor verhalen en gedichten en tekeningen. |
Citaat:
|
Ik doe maar wat..
|
Ik haal mijn inspiratie uit de spannende gebeurtenissen van alledag, die ik gebruik voor de kunst des levensch.
|
Citaat:
|
Gevoelens, gedachten. Fantasie. :o Rijke belevingswereld. <3
|
Uit mijn fantasieën betreffende enkele mensen op dit forum.
|
Uit mijn religie.
|
heb ik niet nodig.
|
Een vriendin van mij is nogal actief met theater enzo, en dat inspireerde mij tot het opgeven van mijzelf voor een workshop theaterfotografie. 't Is leuker dan ik dacht (y) Ik mag straks foto's maken bij een voorstelling, jeej :)
En verder.. muziek, natuur, ondergaande zon, zomer, intelligente gesprekken, leermomenten, wanneer ik iets handigs/slims bedenk.. |
Uit mijn politieke overtuiging. Films. En vast nog wel meer, maar daar kan ik nu niet zo snel op komen.
|
Groene thee en Barthold.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |