![]() |
In welke bundels staan deze 3 gedichten?
Hallo!
Ik zou graag willen weten in welke bundel (van welke uitgeverij) de volgende gedichten staan. Ik ken ze namelijk alleen van internet, maar zou ze eens in de echte bundels willen lezen. Titel: Het Tuinfeest Auteur: M. Nijhoff Titel: Visser van Ma Yuan Auteur: Lucebert Titel: Sterfbed Auteur: Jean Pierre Rawie Bij voorbaat dank! Sella. |
Ik heb kort even gegoogled maar heb ze niet kunnen vinden, maar dat had ook niet verwacht. Is er niet een literatuurwinkel in de buurt waar, daar kom je meestal wel verder. Als ze het zelf niet weten of ze niet hebben kunnen ze je meestal wel doorsturen naar een andere winkel, of voor je bestellen.
EDIT: Sterfbed staat (o.a.) in de bundel 'Oude Gedichten', waar volgens mij alleen maar poezie van Rawie in staat. |
Als ik jou was zou ik gewoon door wat bundels heenbladeren. Vaak zijn er ook verzamelbundels waarin alle (of heel veel) gedichten van een bepaalde dichter staan. Daarin staat vaak ook een complete inhoudsopgave waarbij je de specifieke, originele bundels zo terug kan vinden.
|
Titel: Visser van Ma Yuan
Auteur: Lucebert Domweg gelukkig in de Dapperstraat, Bert Bakker, Amsterdam 1991 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |