![]() |
Fallout 1 + 2
De verveling slaat weer toe, dus ga ik deze 2 maar weer eens doorspelen... Iemand nog een leuk idee om dit spel wat verser aan te laten voelen?
|
Op "No Mutants Allowed" forum kijken en daar eventjes de fan-made-patch downloaden. Die haalt 99% van alle bugs uit het spel en ik geloof dat ze zelfs gebieden toevoegen die niet helemaal afgemaakt waren door de makers zelf :)
(en de B-team mod zodat je hulpjes ook echt eruit zien alsof ze een power armor hebben) EDIT: Das voor deel 2 Voor deel 1 was er TOEN nog een fan-made-patch in de maak. Geen idee of die al af is :) |
Ja die patches ken ik ;)
Ik bedoel meer dingen om te doen in het spel, zoals alleen unarmed, dom mannetje maken enzo. |
ik ging een keer alles uitmoorden, na paar steden had ik geen zin meer :(
heb dat spel nu al 24242572852 keer uitgespeeld, ben het helemaal zat :D |
Citaat:
Speedrunnen :P (ik geloof dat daar op no-mutants allowed ook wel iets over te vinden is) |
Fallout 2 heb ik al speedruns gedaan, erg makkelijk daar, in Fallout 1 was ik er ook eens aan begonnen maar nooit afgemaakt?
|
De snelste staat ik geloof tegenwoordig op 9minuten :o
Ook leuk, enige wapen dat je mag gebruiken: 9mm pistol (of een ander willekeurig zuig-wapen :o) |
Citaat:
|
Zal wel meevallen, die AP bullets patch installeren en finesse nemen, 10 luck = 20% crit?
|
Citaat:
Ben je beter af met "one hander" en dan met veel skill steeds aimed shots op de ogen blijven maken. :) |
Ja, maar hoge crit chance + aimed shots werken vaak.
Ik rich eigenlijk altijd op de ogen als ik aim... Iemand nog tips waar je moet richten? Ik geloof dat als je iemand met een hamer in zijn groin mept hij vaak knock out gaat? |
Citaat:
Eyes is blindness en veel damage Benen cripple zodat ze niet meer kunnen rennen En als je beide armen crippled kunnen ze geen wapens meer gebruiken. Groin is 99% kans op knockdown (wat je tegenstander weer AP kost) |
He, dat word dus een melee poppetje met hoge crit :)
|
C/P uit een walkthrough
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |