![]() |
nutteloze bezigheden
Hebben jullie voorbeeldjes van nutteloze bezigheden?
|
forummen
|
Persoonlijke hygiëne
|
Dit soort topics openen.
|
forummen.
het huishouden..naja dat is niet nutteloos, gewoon kut (n) |
Alle liedjes volgens een systeem benamen, met allemaal hoofdletters enzo
Maar anders staat het zo slordig :( |
Afwas afdrogen. Als je er niets mee doet word het ook droog. :confused:
|
Citaat:
|
Hoeslakens strijken.
Forummen. Op de bus/tram/trein/metro wachten. |
Citaat:
|
een half uur langer wachten omdat onaangekondigd mijn trein niet reed :mad:
whaa de laatste tijd is er elke keer wel wat met die schijt NS (n) |
Nog dingen?
|
Strijken
Parfum opdoen Schoonmaken Aandacht besteden aan persoonlijke hygiëne Discussiëren over politiek etc. |
Spelletjes spelen, computeren voor de lol, tv kijken.
|
Doen alsof je echt iets geeft om andere mensen die het minder getroffen hebben in het leven. Bijvoorbeeld daklozen. Dat realiseerde ik me gisteren opeens.
|
Reclame folders doornemen
|
Citaat:
|
Forummen, msnen. foto's van mezelf maken.
|
leven :o onee ik heb tegenwoordig een zin voor het leven: Oliver Twist :D <33333
-films kijken -chips eten -alcohol drinken -idd persoonlijke hygiene -sex met condoom (hello, sex is er alleen voor de voortplanting.. leve de christenunie :D) -stemmen -kapitalisme -school ik kan nog wel ff doorgaan :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is toch normaal...als je het wel jouw probleem zou maken kom je niet meer aan je eigen leven toe :S
Nutteloze bezigheden...um. Was vouwen. Als je het gewoon op een hoop sodemietert vind je je spullen ook wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik moet er maar mee leven, ik bedoel mn vader heeft balkenende gestemd maar eigenlijk wilde hij rita verdonk stemmen. How politiek incorrect can you get? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zelfs wilders deed het beter. |
Citaat:
Citaat:
|
dan is het toch wij?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij is we wat algemener, wij wat specifieker.
|
Hierover discussiëren is ook een nutteloze bezigheid. ;)
|
Citaat:
|
nou, dan vind ik dat wij weer een nuttige bijdragen aan dit topic hebben toegevoegd. :)
|
Ik zie het verband met politiek correct ook niet zo. Maar ja, reageren op fizzle-dinges is ook nutteloos. :p
|
Wat is er niet nutteloos in deze maatschappij?
|
Citaat:
|
leven? :)
|
Hoezo 'nutteloos'? Wat is er nutteloos aan jezelf te vermaken? Als je iets nuttigs wil doen voor de wereld zou ik zelfmoord plegen, een vervuiler minder. De mens is de enige die zn eigen leefgebied verpest, de rest is allemaal in evenwicht.
Wat bedoel je dus met nutteloos? Alles heeft nut, of alles heeft geen nut. |
|
Citaat:
ontopic: Weblog schrijven Muziek luisteren Voetballen (zomaar niet voorwedstrijd) |
Citaat:
Zucht, wat een nutteloze bezigheid :o |
Citaat:
bij mij hetzelfde... |
Van die speciale boekjes met spelletjes daarin zoals Sudoku! Verder zijn sommige programma's ook vrij nutteloos om te kijken ja..zoals het Gouden Hok o.i.d
|
Al mijn doen en laten, met uizondering van die handelingen die geloofsgerelateerd zijn.
|
Citaat:
|
je kunt het meeste wel bekijken als nutteloos
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |