![]() |
Nieuw The Frames topic
The Frames hebben weer een nieuwe tour aangekondigd in NL:
13 Februari - Oosterpoort Groningen 15 Februari - Paradiso Amsterdam 16 Februari - Effenaar Eindhoven 17 februari - Paard van Troje, Den Haag Eergister in de Melkweg was een geweldige show, waar ze bijna 2 uur door bleven spelen. Fantastische band. Nieuwe album The Cost ligt al een tijdje in de winkel en ik vind het een enorm goed album. Zeker het beluisteren waard, voor People get Ready, Rise en True zijn voor mij de hoogtepunten. Klasse band! |
goede band, maar beetje overkill.
|
mee eens, maar toch ga ik die paradiso show checken.. blijft voor mij een hoogtepunt qua live shows
|
Effenaar zeker wel aanwezig. Fantastische band.
|
Ik vind het live een uitstekende band maar op plaat durft het, voor mij, wel eens tegenvallen. Na For The Birds (en die live-compilatie) is het toch een beetje bergaf gegaan. Ach...
De nieuwe vind ik ook weer niet zo heel... Ik weet niet, het doet me niet zo veel meer eigenlijk. |
ik vind the cost te veel van hetzelfde. wel goede band verder
|
Ik moet the cost dringend gaan beluisteren. Hun concert in de AB was oké maar ik had er meer van verwacht.
|
Het Melkweg concert van vorige week staat nu op Fabchannel.com
|
Ik ben er in de effenaar waarschijnlijk bij!
|
Mij doet t niks :(.
|
Het solo album van Glen Hansard (zanger Frames) is enorm goed trouwens. The Swell Season heet ie. Prachtig album, mooier dan de laatste van The Frames
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |