![]() |
Hoe stylish ben jij?
Titel zegt het eigenlijk al.
Ben jij iemand die graag in creaties van bekende mode ontwerpers loopt, of zijn de H&M neppe varianten ook prima? Hoe belangrijk is een merkje op je kleding voor je, loop je zelfs in hugo boss ondergoed ook al ziet niemand het? Volg je juist de modetrends of draag je alleen wat je leuk vind? Besteed jij elke dag veel aandacht aan je uiterlijk en je looks, of loop je in een spijkerbroek met een slobbertrui ook wel de deur uit? Bekijk je elke dag style websites zoals style.com en trend voorspellingen, of zie je het allemaal wel vanzelf? Zijn er bepaalde personen die je bewondert en probeer je hun kledingstijl te imiteren? De baggy dress zoals gedragen door de olson twins hier rechts bijvoorbeeld: http://stylebytes.net/wp-content/upl...6/04/baggy.jpg Of ga je dan toch liever voor een idool zoals madonna die zich om de zoveel jaar opnieuw uitvindt? Plaatjes van jouw favoriete fashion styles en trends zijn natuurlijk altijd welkom (Y) |
Ik ben gewoon mezelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het lijkt wel of die rechter 2 een uitgelubberd nachthemd aanhebben. Die anderen vind ik wel ok
|
ik geef echt niets om merkjes, kleren haal ik bij de h&m, en ze zijn meestal zo uitgezocht dat ze overal bij passen, maar dat doe ik niet bewust :confused: ik draag vaak kleding die niet bij elkaar past, want ik ben kleurenblind, en soms zie ik dan niet echt of iets bij elkaar past. eigenlijk interesseert het me weinig, want ik heb toch geen stylish verantwoorde vrienden die gaan zeiken als iets niet leuk staat (y)
ohja, ik heb wel merkBROEKEN, want h&m past niet. vaak levi's, lee of only huhh. extra lang en heel smal. (n) |
Kleren van de h&m want ik wil toch niets meer dan een spijkerbroek met shirt/vest/trui. En broeken niet van de h&m want ik heb daar nog nooit een broek gevonden die paste EN leuk stond dus broeken met een merk ja. En schoenen zijn standaard all stars maar eigenlijk wil ik nu laarzen want dat lijkt me warm in de winter.
|
Mijn style is de shit zeg ik je.
Army gear, Timberlands. En dan af en toe trainingsbroeken met Nikes eronder... En dat is al jaren zo :) |
ik draag wat ik leuk vind, het kan me brij weinig schelen wat de mode is.. het hele idee van mode vind ik onzinnig, dit jaar is dit in, volgend jaar is het weer kut.. ik snap het niet echt :)
|
ik ben PHAT stylish
|
de ene dag denk ik na over wat ik aantrek en de andere dag heb ik andere prioriteiten en trek ik een spijkerbroek met shirtje aan.
ik haal mn kleren bij h&m en uit 2e hands winkeltjes. als ik in het buitenland in een stad ben dan ga ik daar ook vaak voor kleren shoppen dus ik heb uit veel europese steden wel een kledingstuk. |
Citaat:
|
Ik volg niet perse de mode, als het me niet aanspreekt ga ik het niet dragen. Merkjes koop ik wel veel, maar ook wel h&m (al worden die kleren snel lelijk, dus probeer ik daar zo weinig mogelijk te kopen+je ziet die kleren overal). Spijkerbroek koop ik altijd van een merk, anders staan ze voor geen meter.
|
ja
|
Niet echt, want ik houd niet zo van winkels en hoge prijzen en ben toch nooit "op de hoogte".
|
ik ben eigenlijk heel gewoontjes geloof ik
|
Ik weet niet of ik zo stylish ben. Ik ga redelijk met de mode mee, ALS ik het mooi vind. Ik hou wel van casual..:)
|
Was ik maar stylish.
|
ik zal niet ontkennen dat ik er niet mee bezig ben.
|
ik denk wel na over hoe ik mijzelf zo voordelig mogelijk zou kunnen presenteren, maar als puntje bij paaltje komt zie ik er doodsaai uit met standaard all stars, zwarte broek en strakke shirts/vestjes. de enige manier waarop ik los ga is wat oorbellen betreft. en elke dag van de week een ander merk mascara :(
momenteel heb ik ook geen geld voor nieuwe kleren en dat zal de komende drie maanden wel zo blijven. Bovendien lopen er op mijn school zo ontzettend veel van die emo-indie-rockabillie-crust-hipsters rond dat ik de term 'opvallen' niet echt altijd als positief meer ervaar. Felrose is gewoon echt een kutkleur en strakke broeken verraden of je links of rechtsdragend bent. qua merken ben ik een H&M-koper en als ik het me kon veroorloven droeg ik alleen maar american apparel op mijn bovenlichaam. qua broeken varieert het van H&M via de jeansstore ( lal) tot levi's. alleen kan ik maar 1 keer in de driemiljoen jaar de levi's store in. |
oh zodra ik op de 45/46 kilo zit ga ik mijzelf trakteren op een mooie slanke jurk
http://www.americanapparel.net/morep...rsa7305_01.jpg |
45/46 kilo...?
|
ik heb lichte botten, ik weeg nu 49-50. geen anorexia ofzo hoor ;)
tot een paar weken geleden woog ik rond de 47 maar twee kilo lijkt bij mij ineens 10 kilo. |
Citaat:
|
saai
|
Citaat:
ik moet hem waarschijnlijk wel gigantisch gaan inkorten anders komt ie tot mijn enkels, maar zulk soort jurken vind ik echt gaaf(Y) |
Ik ben een H&M-mens. Ik ben niet echt stylish.
|
leuk dat je dat durft toe te geven.
|
Citaat:
|
Ik ben niet 'hip', liever tijdloos: zwart, strak, saai, ... ohja wel met een beetje eighties invloed :o :).
|
Citaat:
|
ik ben ook maar heel klein dus voor andere mensen zou het inderdaad schrikbarend weinig zijn ;)
|
ik kopieër looks bij het leven
& ik ben één buikgriepje verwijderd van mijn ideale gewicht. |
Ik hoef geen dure merkkleding te dragen, ik loop zonder mezelf te schamen een Hema binnen om te kijken of er nog wat leuks hangt. Zal mij een zorg zijn.
Ik volg geen modetrends, want de meeste zijn superlelijk en zo wil ik niet gezien worden. Ik loop in wat ik leuk vind, en wat me leuk staat. Ik besteed per dag niet heel veel tijd aan mijn uiterlijk, ik trek kleren aan, ik fatsoeneer mijn haar en ik doe wat make up op. That's all, and that's enough. Er zijn geen personen die hoog in mijn vaandel staan enkel omdat ze 'van die trendy kleren dragen'. Ik zie wel heel veel mensen met een kledingstuk lopen waarvan ik denk ; Vet! En dan zorg ik ervoor dat ik ook in iets loop wat erop lijkt. :) |
Citaat:
|
Hm, ligt eraan. Draag wel een skinny jeans, maar dan wel van zwart spijkerstof, en absoluut niet met hakjes ofzo eronder. Gewoon zwarte All Stars. Ik maak veel dingen zelf.
Ik heb een jongens shirt van Metallica kleiner gemaakt zodat het mij precies past. Ik draag ook wel gilletjes, maar dan met foute T-shirtjes eronder met reclame teksten uit de jaren '60/'70 erop. Ik draag overigens altijd mijn piramideriem. Ik doe niet aan hakjes of laarzen. Wel aan mijn jaren '50 pumps, zonder enge punt of te hoge hakjes. |
pff , nieuwe model replay spijkerbroek reebok sneakers, en een jack & jones streeptrui met een kop lang haar , who cares?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een lopende modeflater maar ook geen aspiraties dus. DUS. |
het is puur een kwestie van smaak en de uiting daarvan, het zal vast een scheetje zijn verder.
|
Ik ben ontzettend stylish.
|
Citaat:
|
daar doet mijn verdorven natuur niet aan. het is pessimisme en sarcasme en zwartgalligheid wat de klok slaat. :(
|
Ik loop liever in nep spulletjes. Dan kun je tenminste meer leuke kleding kopen voor het geld.
En het ligt aan mijn stemming of ik veel aandacht aan mijn uiterlijk besteed of rond slobber. |
:bloos: Mijn kleren maken me wel veel uit.
Zo zien de mensen je in het eerste opzicht trouwens ook, langs de buiten kant. Ik voel me ook veel beter als ik mooie kleren aanheb, maar daarbij zeg ik wel mooie en niet dure.. Want dure kleren vind ik geldverspilling. Soms hebt je hetzelfde bloesje van een merk, enkel dan zonder merk en 20 x goedkoper, dat vind ik echt schandalig en koop ik dus liever 10 goedkope dingen dan 1 duur. Modebewust ben ik ook wel, maar als ik iets niet mooi vind, vind ik het niet mooi en dan mag voor mijn part zelf de hele wereld het dragen ! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |