![]() |
Incubus 18 maar 2007 HMH
32,50 excl service kosten
|
16 maart toch?
|
Ik ga er hoogstwaarschijnlijk wel naartoe, ook al vind ik het eigenlijk te duur. En ik vind het nieuwe album best kut. Maar toch.
|
Citaat:
|
32,50
get a fucking grip |
Pff ik wil wel gaan, maar niet voor dat geld :(
|
meer een festivalband.
|
en dan liefst een festival waar ik niet ben
|
Duur en nog lang niet weg van Light Grenades maar nog steeds wel van SCIENCE + een avondje Amsterdam dus ik ben er sowieso.
|
Ik ben er.
|
Been there, seen it, done that.
Een paar jaar terug in de HMH hadden ze zo'n saai optreden dat ik het heb afgeleerd uberhaupt naar incubus te gaan. |
Citaat:
|
Morgen kaartjes halen (y)
|
suffe band
|
Citaat:
ehm, ik weet niet of ik ga. ik zie wel of ik dan zin en geld heb. het is wel jaaren DE band geweest voor mij dus opzich wel leuk om ze weereens te zien. mja.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmhmmhmhmh maybe
|
Ik heb kaartjes :)
|
leuk live-bandje, beetje vaak gezien, erg duur en het nieuwe album valt volgens mij wat tegen
nieuwe clip: http://www.youtube.com/watch?v=rLV1YaTKwCs |
Kaartje binnen (y)
|
het album klinkt niet eens zo verkeerd; maar haalt het niet bij 'A crow...'
favoriete tracks: Pendulous Threads en Anna Molly |
Citaat:
|
Nee, dit vind ik echt niks meer. Ooit was ik best wel fan, maar ze hebben echt afgedaan voor mij. Saaie middle-of-the-road zeikrock.
|
Citaat:
deze plaat is een stuk softer en simpeler dan 'A crow...', dat is niet per definitie slecht, maar ik vind het allemaal nogal matig. |
ik vind het nr anna molly van het nieuwe album wel leuk, de rest is ook wel oke maar inderdaad lang nie meer zo goed als het ooit was..
|
wat was er dan zo goed aan ?
|
In ieder geval de drummer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
support albert hammond jr. ook incubus in europa of alleen in de us?
|
niet bekend eh
|
nieuwe cd staat op de luisterpaal
|
the duke spritit is het voorprogramma aldus mojo
http://www.myspace.com/thedukespirit |
Die nieuwe single _O_
|
Citaat:
|
Dig
|
ben benieuwd, heb er wel zin in (Y)
|
Citaat:
|
het is uitverkocht net toen ik besloten had dat ik toch wel wilde gaan. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hey, maareh... wat dacht je van huisgenoten die je de kans niet geven om uit te loggen omdat ze ineens doorklikken naar YouTube omdat ze je weer eens willen indoctrineren met muziek? en je moeder is een huisgenoot. sorry, ik ga een beetje offtopic :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
snap niet dat mensen dat nummer zo 'diggen' (flauw). Ik vind het persoonlijk een cheesy popnummer.
|
ja, ik heb em ook net ff beluisterd, maar ik hoor er eigenlijk niks speciaals in.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |