![]() |
wat moet er gebeuren als je uit huis gaat?
Ik ga in januari op kamers (eindelijk :p).
Ik vroeg me alleen af wat ik dan allemaal moet regelen. * inschrijven bij de gemeente, neem ik aan (waar?! Ik ga in Utrecht wonen) * inboedelverzekeringen ofzo? naja... ik vergeet vast vanalles, maar dat kunnen jullie me mooi inwrijven ;) |
|
dankjewel! Ik heb echt heus waar gezocht, maar kon niks vinden :o
Ik ga ze doorspitten... deze mag anders ook wel dicht of verwijderd ofzo? |
Nu dit topic er toch is. Ik las in een topic wat hierboven gegeven is, dat de Postbank een soort kamerverzekering heeft van 3 euro per maand. Alleen nu vroeg ik me af, is dat ook voor mensen die niet bij de postbank zitten? Ik zit zelf namelijk bij de rabobank. Als ik dat niet bij de postbank kan, weet dan 1 van jullie of de rabobank ook zo'n soort pakket heeft. Het liefst wel zo goedkoop mogelijk natuurlijk. ;)
Alvast bedankt. (y) |
Citaat:
|
anders open je daar toch gewoon een rekening
|
Citaat:
|
Bij interpolis kun je ook goedkoop een inboedelverzekering krijgen. Ik betaal €34 per jaar volgens mij. Verzekeringen van interpolis kun je ook bij de Rabo afsluiten, btw. Als je daar een studentenrekening hebt krijg je studentenkorting, waardoor je op 32 of €34 uit komt.
|
Idd, een inboedelverzekering voor een studentenkamer is overal goedkoop.
|
ik zit bij de abn, en ik heb een inboeldel verzekering via hen.
kost geen drol. vraag het gewoon bij je eigen bank, die zullen zoiets ook wel hebben |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: een girorekening openen bij de Postbank kost € 20,-. Dat kan worden kwijtgescholden als je binnen drie maanden minstens € 650,- aan maandelijkse inkomsten op de rekening laat storten. En Sarah heeft gelijk: een inboedelverzekering voor studenten is overal goedkoop en ook de Rabobank biedt deze aan via Interpolis. |
Bij de rabobank is diezelfde verzekering 27 euro per jaar.
|
Als student krijg je extra kortingen op je Inboedelverzekering:
* verzeker je inboedel voor € 15.000 en betaal € 25 per jaar (€ 2,08 per maand) * verzeker je inboedel voor € 25.000 en betaal € 40 per jaar (€ 3,33 per maand) * de Inboedelverzekering plus de Doorlopende Reisverzekering heb je samen al vanaf € 48,02 per jaar (€ 4 per maand) Na lang zoeken op google heb ik ook wat gevonden voor de Rabobankers onder ons, in samenwerking met interpolis. :o |
Citaat:
|
Je moet er natuurlijk voor zorgen dat je een enorm wijnrek hebt, en een koelkast om bier in te zetten!
Citaat:
Valt best mee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |