![]() |
X
X
|
vaag
|
Ik geloof dat het over kerstdiner ging, maar weet niet zeker, had zelf wiskunde D-dag. Volgens de wiskunde A mensen, was hij niet moeilijk, dus wacht lekker af en maak hem gewoon zelf!
|
Het heeft haast geen zin om die opdracht nu al te weten. Ik heb zelf 2x meegedaan aan de A-lympiade, en t gaat er om dat je gewoon een logische oplossing bedenk voor het vraagstuk. Er zijn niet echt bepaalde dingen goed of fout, naar ik weet. Ze kijken iig meer naar je creativiteit enzo en of de gemaakte berekeningen kloppen. Ik zou het dus gewoon allemaal afwachten, en volgende week gewoon zelf die opdracht maken. :)
|
Geloof me, bij ons had iedereen van de A lympiade nog genoeg tijd over. Wees gewoon zo eerlijk om af te wachten. En maak je niet zo'n zorgen, nergens voor nodig.
|
:nono: shame on you :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
En mss om je gewoon te laten in zien dat je je tijd nu ook aan het verdoen bent, en gewoon zelf die opdracht moet gaan maken om de tijd die ervoor staat. |
Citaat:
Als het gaat om een voorlichtingsdag voor een vervolgopleiding, is het mogelijk dat je docent dat zo belangrijk vindt dat hij op zoek gaat naar een oplossing. |
Meestal staan er uitwerkingen online na zo'n dag, op zo'n olympiadesite. :)
Vorig jaar in 6V hebben mijn klasgenoten en ik gewoon alles van internet gehaald. ^_^ |
Citaat:
Hoe lang van tevoren was bekend wanneer jullie deze opdracht (als SE) moesten doen? Heeft de betreffende vervolgopleiding dit schooljaar nog meer voorlichtingsdagen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |