![]() |
Eerste hiphop-beatje
|
die snare is echt irritant, voor de rest wel leuke samples opzich, alleen die eentonigheid wordt op den duur wel irritant.
succes nog verder |
:(
|
wat is dat toch met die lui (niet persoonlijk verder) die denken daty(ongelooflijk simpele) ritmes in elkaar draaien en een accoordje erover gooien interessant is :confused:
|
Het idee is leuk, uitvoering minder.
Het klinkt te plastisch. En zelfs wanneer iemand er overheen zou SpiTtEn kan het alleen maar dienst doen als interlude. Dus beat? Nah. Het is meer een snippet, en probeer hier maar eens een nummer van te maken. Zou misschien wel passen bij flip kowlier, gast is volgens mij bezig met nieuwe hof van commerce dingen.... |
Ik vind het ongeinspireerd. Ik bedoel: ik kan er niet uit halen door welke artiest(en) je je hebt laten inspireren.
|
Nu die mens die eroverheen babbelt daar moet je niet op letten.
Ik heb zelf gitaar gespeeld voor het eerst. En dit is de eerste beat die ik maak. En ik laat me niet inspireren. HipHop zit de laatste tijd erg veel shit tussen, daarom doe ik m'n eigen ding. Maar als je wil weten wat er in m'n recordbag zit... Funk, Soul, J-Dilla, Prince Po, Talib Kweli, El-P, Toots Thielemans, MF Doom, etc. |
De beat opzich is leuk en de sample ook wel, maar de rest is vrij irritant.
|
Citaat:
|
Je snare is te fel
Je kick is te dof Voor derest zit er weinig meer in, het is gewoon boem krak boem krak.. Ik zou dr een dubbele kick in gooien en wat crashes om dr wat meer pit in te krijgen, mooi baslijntje drbij spelen en ohja ajb die vent z'n bek laten houden.. :D Vraagje? Waar maak je je beats mee? Anyway gewoon beats blijven maken, veel uitproberen!! Succes |
CoolEdit =)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |