![]() |
wat voor shizzle heb je van de goedheiligmang gehad?
|
terug naar onzin jij :nono:
|
God, wat haat ik mumumumumugen toch.
Ontopic: een marsepeinen big/varken. |
Citaat:
kthnxbai :rolleyes: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
wát een kuttitel. Zo. Die is ontopic.
Ik heb nog niets gehad. |
chocolademuntjes.
|
Ik krijg een tas :DD:d;d:d;D
Voor de rest weet ik het nog niet :) |
Een chocoladeletter, vanavond. En een kleine radio. (y)
|
Een pepernoot tegen mijn hoofd.
|
Een paar oude pepernoten van zwarte piet.
|
Wat kruidnootjes en een chocoladeletter. En de marsepeinbolletjes waren ook echt héérlijk. :D
|
Tot nu toe twee chocoladeletters.
|
Een leuk potje om snoep ofzo in te doen. :) En een haarband en oorbellen. :)
|
Massa's snoep!
Want hier op kot speelt elke avond iemand anders sint en moeten de medekotgenoten de schoen zetten! hip! |
Niets. :'(
|
Citaat:
mijn shizzle van de goeeiligmang: nog niks ;( maar dat komt vast nog wel! |
Wij hebben 't gisteravond gevierd, was erg geslaagde avond. Waren met z'n 4en en in totaal hadden we ruim 60 pakjes (waarvan zo'n 50 met gedicht). :D Heb leuke cadeautjes gekregen: sportsokken, DVD box van seizoen 1 Gooise Vrouwen, een spetterdeksel (voor op de koekenpan), een bloemenvaas, een Donald Duck pocket, een chocoladeletter, 2 kettinkjes, handschoenen en een kalender van 2007.
|
Ik krijg boodschappen in mijn schoen. Wel handig, dan hoef ik zelf niet meer langs de supermarkt :cool:
Vanavond ga ik het met mijn familie vieren en dat is altijd een *greuts feest* |
Kaarsjes en glazen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een paar boeken, en heel veel pepernoten (y)
|
pantoffels, afwasteiltje, 2 afwasborstels, vergiet, placemats, 6 glazen, 4 washandjes, 3 theedoeken, klok, 2 mesjes, kwasten, peper en zout stelletje; volgend schooljaar op kamers! :cool: (y)
|
We vieren het vanavond en in tegenstelling tot voorgaande jaren heb ik geeeeen idee wat ik ga krijgen. Spannend.
|
Ik heb gekregen: Een opbergblik met kleine potjes met kruiden, een boodschappentas, een poster, een koelkastmagneet, een schort met "I love mijn broer" (rara, wie heeft die geknutseld?), een zwart vestje met witte print, een zwarte coltrui, zwarte handschoenen en van mijn 'brandende broertje' nog drie cds met salsamuziek en een Franse film. Yay! :cool:
|
So far 6 pepernoten, we vieren het dinsdag :cool:
|
De cd van James Morrison (L)
Opa-pantoffels Milka-chocolade Een schoenreep |
Oorbellen, kaarsjes, douchegel, sjaal, prentenboek, leesboek. (y)
|
een mini-nepkerstboom met lampjes :o :D En een chocoladeletter. ohja, en 2 keer iets in mn schoen.
We vieren het niet echt dit jaar, maar mn moeder kan het niet helemaal laten. |
kolonisten van catan
3 kleine cactusjes voor op m'n nieuwe kamer 3x snoopy douchegel snoopy lipgloss 2 maskertjes chocoladeletter klok met fotolijstjes langs de rand boek met tips voor digitaal fotograferen grote doos bonbons van de bijenkorf (mjam) maantje van marsepijn tasje voor uitgaan tasje voor om je nek op vakantie zo'n ding voor je tandenborstel van snoopy toilettas fotoboekje met de foto's van de afgelopen twee vakanties oogschaduw van snoopy badparels enzo hmm... volgens mij was dat het ;) |
Een fiets en een platenspeler. En nog wat dingen.
Onzintopic. (n) |
Teveel om op te noemen. :o
/verwend |
Pratende citroenen.
|
We zouden het dit jaar bescheiden houden, nou mn oma had zich blijkbar weer niet kunnen inhouden om iedereen weer is flink te verwennen (en mn moeder ook niet :P)
Gehad: dekbedovertrek + hoeslaken pyjama handdoeken 2 mokken en 2 theeglazen thee + grote doos meisjes van verkade biscuit blauwe oorbellen ketting en nog een ketting setje van ketting + oorbellen sjaal 3in1 sjaal fotodoos Rome reisboekje boek: Tea-bag boek over geschiedenis ontdekkingen doos bloemen tissues bus pepernoten <3 |
Ik kom maar met een nieuwe stand,
want nu is de Sint nog in het land Dan kan hij lezen hoe blij ik ben en dat hij mijn idool is; ik ben zijn fan Pyjama Trui Trainingpak Spulletjes voor op mijn kamer Spaarpot (symbolisch bedoeld denk ik :o ) Oorbellen Ketting Veel pepernoten en schuimpjes |
niks, heb een supervette film gekeken en me kapot gelachen. Ga die film zeker nog eens stoned kijken.
Dead fish heet ie. |
Ik ben zo enorm verwend, het is bijna asociaal :bloos:
Mijn broertje had mijn lootje en hij had mijn avatar nagemaakt, en het gedicht ging over het forum, gericht aan bloem en zelfs Jon kwam er in voor :p Het kado was 2 hele mooie fotolijstjes met paarachtige bloemetjes en heel krullerig soort van zilver. Verder de nodige leuke gedichten en een hele lijst aan kado's: Een dekbedovertrek, donkerpaars met een bloem erop. Een zwart fotolijstje in 'barokke' stijl. Heel veel paar hele leuke oorbellen. 2 Hele leuke kettinkjes. Een zwarte kandelaar in 'barokke' stijl. 2 Leggings, een lange en een 3/4e met kantrandje onderaan. Bekers voor 'latte macchiato'. Nou ja, en nog veel meer. De avond was super gezellig en mijn kadootjes erg gaaf :cool: |
ik doe er eigenlijk nooit iets aan. Maar mn vader kwam dit jaar toch even langs en had -tot mijn verbazing- zijn best gedaan:
- Opium van Yves Saint Laurent eau de toilette, met douchegel - Estée Lauder mascara/primer/eye make-up remover setje :) (y) Ben ik best blij mee |
- Bestekset
- Kruidnoten - Chocolade letter :cool: |
-dove komkommer douchset
-Ketting+oorbellen van Fossil :) |
- zilveren oorbellen
- een chocoladeletter - een boek - 2 dvd's van de lama's - make-up oh, dit had ik eigenlijk ook nog voor de sint gehad, maar wat eerder :p - 2 kaartjes voor de beauty en de beast musical - nog meer zilveren oorbellen - een boek |
Een kerstboom!
|
Heel.
veel. eten. |
Een chocoladeletter, pannenonderzetters, een kookwekker, een fotolijstje, een sjaal en handschoenen en theeglazen :cool:.
|
Scheerappartaat, Axe Gift, Mexx Geurtje, oorjtes voor mp3, chocolade letter, Cd'tjes om te branden
|
Vandaag een massagehond en een sudoku-wc rol
|
anne geddes kalender
anne geddes puzzel 1000 stukjes dagboek schaal fruit :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |