![]() |
stempotlood...
hey,
Ik moet een surprise maken voor iemand die van de week voor het eerst gestemd heeft, en nu had ik dus het lumineuze idee om een gigantisch stempotlood te maken met het kado erin. Maar nu de vraag: wat staat er eigenlijk op die potloden? Gewoon bruynzeel of iets anders? Ik weet het zelf niet omdat ze bij ons stemde met de computer, maar wellicht zijn hier mensen uit 'ouderwetse' gemeentes?? |
ik heb geen idee, ik kom ook uit een computer-stemgebied.
Ik denk dat er helemaal niks opstaat....ik kan op google niks vinden kwa afbeeldingen. wel een goede vraag btw (y) |
Ik denk ook dat er niets op staat.
Wat je wel kunt doen om te verduidelijken dat het een stempotlood is om er van alle partijen het logo van op te plakken of te tekenen. |
Ik heb een item gezien op tv dat bruynzeel de order van de nederlandse staat had gekregen om die dingen te maken, dus ik gok dat er bruynzeel op staat. Maar ik denk dat het duidelijker is als je de partijlogo's erop plakt.
|
Logo's lijkt mij ook leuker:)
|
|
Volgens mij was het gewoon een rood kleurpotloodje. :confused: Een partijlogo lijkt me wel wat duidelijker dan (bijvoorbeeld) alleen Bruynzeel. Of misschien een stemlijst erbij doen.
|
|
Tuurlijk, een foto erbij :D (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |