![]() |
Wat vind jij het lekkerste 'gezonde' tussendoortje?
Wat vinden jullie het lekkerste tussendoortje wat ook een beetje ''gezond'' is :D er is zoveel keus tegenwoordig..
Sultana.. Ligas.. Ontbijtkoek (snelle jelle ed) Dubbel op ontbijtkoek (met laagje melk/vanillie/choco ertussen).. Kapitein koek vruchtenbrood... Liga fruitkick.. etc etc. Ik vind de nieuwe 'Evergreen crunchy volkoren krenten" kapot lekker :D |
Fruit. Een boterham.
|
mandarijnen en van die zespri gold kiwi's. (y)
|
Appel. :o
|
Appel met kaneel in de magnetron (y) :)
|
die nieuwe evergreens zijn idd erg lekker (y) Verder vind ik vers fruit ook altijd een erg lekker tussendoortje.
|
Liga evergreen, sultana's, LU Time Out koekjes, boterham, crackers, mandarijn, appel, ontbijtkoek :)
|
Ik vind fruit wel lekker. Een appel of soms druiven, maar die laatste hebben we niet zo vaak in huis.
|
Appel in stukjes in yoghurt en dan ook rozijnen erdoor!:)
|
Liga fruitick appel
banaan rood/gele appel kiwi peer stoofperen |
Zo gezond zijn ontbijtkoek en dingen met chocolade erin nou ook weer niet volgens mij.
|
Daarom staat het tussen aanhalingstekens hč.
maar het zijn wel gezonde tussendoortjes, want het is stukken beter als chips/snoep. bijdehand proberen te zijn is niet altijd slim ofzo ;) . |
Fruit, vind veel soorten lekker, dus maakt me eigenlijk niet zoveel uit :p
|
Fruit
|
Manderijnen.
|
Broodje frikandel met wat minder mayo dan anders?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kent iemand bolletje onderwegge? T klinkt wel erg lekker... denk dat ik er morgen even een paar ga halen :D
Onderwegge Soms zijn er van die momenten, dat je trek krijgt in iets lekker. Je wilt een licht hongergevoel stillen, maar dan wel op een verantwoorde wijze. Pak dan Bolletje Onderwegge: heerlijk smeuďg brood en rijkelijk gevuld. Kant en klaar en bovendien per stuk verpakt, dus ook makkelijk om mee te nemen. Er zitten 4 per stuk verpakte plakken in een makkelijke afscheurverpakking. Verkrijgbaar in twee smaakvarianten: appel/krenten met een vleugje kaneel, en caramel/rozijnen. |
Fruit, brood, crackers, rijstewafels, beschuit, LU Time out, LU continu, evergreen, sultana, kleine koekjes (speculaas), snack a jack (nieuwste uitvinding), ontbijt- en kruidkoek. Dat soort dingen.:d
|
fruit; banaan, appel, kiwi, aardbei
|
Citaat:
|
aardbeien
|
Aardbeien idd.. kapot lekker... Maar als ik een doosje van 250 gram koop.. gaat zo snel op :D
http://www.spunk.nl/articles/view_ar...=1084577236953 Op die link daar staat een tussendoortjes test, Heeft iemand miss ergens Jordans mueslirepen te koop gezien (ik zie ze niet bij AH ofzo) ?? T klinkt wel erg lekker zon reep :D :D Jordans Crunchy Type: Maple & Pecan Wat is het? "Eeen heerlijke krokante reep." (Die spelfout staat op de verpakking!) Uiterlijk: De verpakking oogt typisch Amerikaans met grote letters. De inhoud ziet eruit als een degelijke mueslireep zonder poespas. Smaak: Goed knapperig. De noten lijken net geroosterd te zijn, door de toevoeging van honing proeft het geheel net niet zo droog als noten zijn. Voldoening: Veel! Smaakt naar een heerlijke notenbrij. Het is alleen wel erg veel noot. Gezonde ingredienten: Vezels. Caloriën en vetten: 155 Kcal en 5,9 gram vet. Prijs: 1,54 (6 stuks) Conclusie: Degelijk, ouderwets en droog. Eigenlijk iets te droog, maar met een goed glas melk erbij kun je hier zeker eventjes op door. Cijfer: 8 |
albert heijn fruitreepje appel/rozijn of bosvruchten (y)
en snack a jack |
al die koekrepen/mueslirepen/ontbijtkoekvarianten zitten vol met suiker en vet, wat broeder al zei, dat het beter is dan chips bijv. maakt het nog niet gezond. Maar goede marketingtruc van fabrikanten om iets te presenteren als een gezond tussendoortje (y)
ot appels druiven aardbeien zelf gefabriceerde smoothies rozijnen of ander gedroogd fruit komkommer/wortel/tomaat met veggiedip drinkbouillon en crackers |
ik ben sinds kort verslaafd aan sultana hartig, en dan de blauwe pakjes. mexicaanse kruidensmaak geloof ik.
|
Fruit en sultana.
|
volgens mij valt het inderdaad vies tegen hoeveel gezonder die zogenaamde goede tussendoortjes zijn. in liga's en sultana's etc zit bijna net zoveel calorieen of suiker als in gewone koekjes. lekker dan. (y)
|
Citaat:
|
fruit in alle soorten en maten...heerlijk.
|
beschuit, bolletjes, crackers, ontbijtkoek of rijstwafels, havermoutkoek en andere gezonde baksels, yoghurt of kwark met noten of fruit, sinaasappel, ei, tomatensoep of rijst en dergelijke kleine maaltijden :).
|
manderijn
druiven |
Fruit. Vooral bananen, druiven, of peren.
|
Komkommer
soepstengels |
Bolletje onderwegge (soort brood met rozijnen/kaneel smaak) in een pakje.. is ook verdomde lekker om even tussendoor te snacken :D
|
- vers fruit (vooral mango en ananas)
- b'tween free kokos - sultana yoghurt - knackebröd met zuivelspread - biologische rozijnenkoek van AH |
Het is inderdaad een beetje moeilijk uit te maken wat nou gezond is en wat niet. Tja, pure chocola is toch goed voor je hart?
En fruit op zijn beurt zit weer vol met suikers... Maar goed, ik ga voor fruit, droge toastjes of ander droog voer, rijstewafel, smaakjesthee, ontbijtkoek (maar dat is bij mij niet meer gezond omdat ik daar kilo's tegelijk van wegkauw), bakje yoghurt en walnoten. Maar wat ik echt lekker en luxe vind om 'gezond' te snoepen: een kommetje couscous met rozijnen of met heel veel chili. (y) |
Fruitsla uit blik :D
|
Brood. En ik ben gek op die sultana volkoren appel met zo'n yoghurtlaagje, maar dan eet ik rustig 5 pakjes op dus echt gezond is dat dan niet meer.
|
Fruitsalades uit bakjes van de AH... zo groot mogelijk bakjes mmmmmmmmm :D
Of snack a jacks in die chipsverpakkingen.. verdomd lekkaaaaah :D |
Een appel/banaan/peer, liga fruitkick, liga evergreen, sultana
Vind ik echt ideale tussendoortjes :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |