![]() |
Hoe voel je je op relationeel gebied #50
|
(y)
|
Citaat:
om welke reden? En behandel je je partner dan ook zo? |
Citaat:
OT: geweldig. We zijn de hele week zo lief tegen elkaar. Het idee dat ik in januari iets voor mezelf heb zien we allebei helemaal zitten. Gisteren kwamen m'n twee beste vriendinnen eten en toen we even boodschappen waren doen had hij de kamer helemaal gezellig gemaakt met kaarsjes enzo. Echt lief. |
Ha, klote. :p :o maar wie weet wat de komende week mij gaat brengen. :o
|
Yay, koopzondag in Leeuwarden :cool: Samen warme chocomel drinken bij La Place <3
|
Citaat:
En daarbij, bij vrijheid kun je eens lekker rondkijken. Gewoon eens tijd voor jezelf. :p Tuurlijk moet je je kans pakken als je een leuke jongen tegenkomt, maar vaak sluit ik me er een tijdje voor af. |
Omg, vannacht was zo raar. Ik kreeg zoveel aandacht, maar ik wees ze één voor één af. Gna, ik geloof dat ik wel iemand anders heb, eventjes. :evil:
|
Citaat:
maar ik ben misschien een beetje te gehecht aan mijn privacy |
Citaat:
Ik zou daar niet tegen kunnen, weinig vrijheid. Ik wil ook veel tijd voor mezelf enzo. :o |
Citaat:
aan de andere kant: ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat HvJ dan precies bedoelde, want misschien misinterpreteer ik haar wel volledig :) |
Citaat:
|
Never better. :)
|
Goed! Gisteravond begon gewoon kut. Ik was chagerijnig om niets en toen werd hij het ook en toen begonnen we ons aan elkaar te ergeren najajekenthetwel. Na twee uur chagerijnig naast elkaar op de bank te hebben gezeten knallende ruzie.
Maarrrr toen zagen we eigenlijk weer de onzinnigheid van het hele punt van discussie in en hebben we toch maar wat leuks van de resterende avond gemaakt. <3333 Al moet hij wel eens even wennen aan mijn zwart-wit heid ipv er steeds over te struikelen. :p |
Hmm, weekend was vermoeiend maar zeker geslaagd. Volgens mij moet ik wel op gaan passen. :o
Het was stom dat ze terug kwam, anders had het best wel eens mis kunnen gaan tussen ons, gok ik zo. Hij is lief. :) Het begon een beetje klote, jezus man, wat heb ik me kwaad gemaakt. Maar het was wel fijn om te merken dat ze wel degelijk wist dat ze fout zat, en ook echt sorry zei. En ooooooooh, jongens met krulletjes, een kuiltje in de kin en kinderen. :o |
ik ben dom (n) ik smste hem toen ik hem zo mistte...en nu heeft hij weer hoop gekregen :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en bij mij is het al een jaar en paar maanden uit (na 3 jaar relatie) en kennelijk worden ook dan die fouten nog weleens gemaakt.. ach hoort er allemaal bij |
waarom lijkt het toch dat jongens aan alleen mij niet genoeg hebben:(
|
:bloos: (Y)
|
Citaat:
Ontopic: Goed. Gister gezellig avondje met mijn vriendinnen gehad, straks bij mijn lieve mamaatje op bezoek en hopelijk komt hij dan vanavond op tijd thuis. En hij is zo grappig: Hij wordt versierd en heeft het verdorie niet eens door! Scheelt weer ;) |
Gisteravond en vannacht waren zo goed. Hadden een feestje bij een stel goede vrienden, en jeetje...wat een aandacht had ik daar zeg :D Had ook wel iets heel euh...leuks aangetrokken en blijkbaar viel dat in de smaak :bloos: En ja, ik vond die aandacht allemaal wel heel leuk. En ja, ik ging er ook wel op in, was wel op de flirt-tour gisteravond. Vind aandacht en spanning nou eenmaal leuk :o En dat maakte de spanning tussen mij en hem alleen maar groter, waren ook heel erg met elkaar aan het flirten, de hele dag al.. En dan daar op dat feestje, af en toe zo'n blik naar elkaar, voorzichtige aanrakingen en onszelf even afgezonderd in de donkere gaderobekamer waar we net op tijd weer vandaan kwamen.. Op de fiets naar huis uitdagende discussies met elkaar en thuis aangekomen wisten we niet hoe snel we elkaar van onze kleren moesten voldoen.
En het leuke is dan dat als je 's ochtends wakker wordt, je overal om het bed kledingstukken ziet liggen en de dekens losgeschoten zijn. Nouja, you've got the picture :o Echt heerlijk dat we dat soort dingen nog hebben na 2,5 jaar :) En dat betreffende stel vrienden ook weer in Rotterdam zijn komen wonen, onze vriendschap is echt top (y) |
ik mis hem.
|
Ik trek hem aan, ik stoot hem af.
Ik hou van hem, ik hou van hem, ik hou van hem. En ik ga lief doen vandaag, als ie komt. |
de laatste dagen waren niet zo fijn, maar daardoor is het gevoel bij ons allebei wel sterker geworden. we laten elkaar gewoon niet meer los, het is te goed.
|
Ok, je gaat me nou niet vertellen dat je daar een serieus antwoord op wil. Rot nou een eind op man. Ik moet echt uit gaan kijken, geloof ik. :| :mad:
|
Ik wil weten hoe dit verder gaat :o
|
Ja rot op, hier heb ik geen zin in. Het is uit en het blijft uit. Voor nu. En morgen, en overmorgen, en volgende maand en zes jaar. Punt. Klaar. Niet meer.
|
Ik heb me vriendje vandaag niet gezien, heb hem de hele dag door gemist. vanaf het moment dat ik opstond tot het moment dat ik nu dit stukje aan het typen ben. Gelukkig voelt hij hetzelfde, hij heeft me een paar smsjes gestuurd waarin hij me vertelde dat hij graag wilde dat ik vanavond naar hem toe kom. De schat moet werken en ik ook, dus dat zit er helaas niet in.
Gelukkig zien we elkaar morgen weer. |
Ik ben heel blij met mijn vriendinnetje :o
|
Onrustig.
|
Vrolijk. Blijheid. Mjah. :o Erg.
|
(n) (n) (n) Hij is weg voor z'n werk. Kutzooi. :(
|
Citaat:
AlsAlsAls. |
Citaat:
|
weer heerlijk weekend gehad, en dus mis ik hem nu weer verschrikkelijk (n) maarja we zien elkaar gelukkig donderdag al ipv vrijdag, maar toch, ben blij als we elkaar kunnen zien.. nog een paar maandjes daarvoor :)
|
ze is een schatje :o
|
Voel me verward en ik weet niet wat ik daarmee aanmoet.
|
Hopenlijk msnt of mailt ze terug...Zou het dan toch...?
|
Hij is echt, like, enorm lief. <3 Wist niet dat dat kon. (: Niet zo erg althans.
|
Donderdag :o Jeej!
|
tja, het is allemaal weer eens goed mis :(
|
Hoe voel je je op relationeel gebied:
Zo ongelofelijk superultramegageweldigsupermegauberverliefd :cool: |
Citaat:
|
ik had toennet een leuk msn gesprek
|
Wie komt me een knuffel brengen? :) :p