![]() |
[K800i] Niet meer aan
Mijn SE K800i gaat niet meer aan.
Ik heb op de SE Site gekeken naar mogelijke opties om hem weer werkend te krijgen.. dus met voeding.. en dan aanzette, USB kabel.. dan aanzetten.. maar niks mocht baten.. het enige wat ie doet is dat het led-lampje bij de Infrarood ontvanger gaat knipperen.. 5á6 keer.. Iets aan te doen of terug gaan? (liever niet.. moet via een webshop, duurt weer zo lang|-)) |
Softwareupdate doen? Als dat nog lukt tenminste...
|
probeer eens een uur aan oplader te hangen en dan aan te zetten...
|
Haal een keer de accu uit het toestel en plaats deze weer. Wil heel soms weleens helpen.
Anders vrees ik dat je een dood toestel hebt. Ik heb het pas geleden bij mij in de zaak ook gehad met zo'n toestel. Bij aankoop alles goed, en aan eind vd dag stond de klant er weer met dezelfde klacht als jij. Deze gaf alleen kort een wit scherm en deed verder niks meer. Heb hem, na omruiling, zelf ff geprobeerd met verschillende opties werkend te krijgen, maar niks mocht baten ook. Succes. |
tsjah, sony staat nou niet echt bekend om de duurzaamheid van hun electronica...
|
Citaat:
|
Citaat:
Software update werkt inet.. omdat ook bij het verbinden van de usb kabel.. het ledje 6 keer gaat knipperen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |