![]() |
Wat vind jij irritant aan forummen?
Op scholieren zelf en in je omgeving?
Ik vind het irritant als bepaalde mensen ''50'' ''100'' ''150'' noemen, en nee ik noem geen namen. |
mensen die domme topics openen
|
Ik vind het irritant als mensen alle n00bjes meteen proberen weg te pesten, of als in het greenday-topic met zijn allen een naief klein meisje pesten. Of als iemand zegt fan te zijn van zo'n band heel erg word gerol-oogd. Enzo.
En ik vind het irritant aan forummen dat ik mijn tijd verspil maar ik er niet mee kan ophouden. |
de floodcontrole
|
En dat de zoekfunctie het doet naar behoeven.
|
Ben d'r teveel tijd aan kwijt.
Over nutteloze bezigheden gesproken. Flamewars zijn in dat opzicht prima...dan ben ik meteen weg uit een draad :p |
floodcontrol
|
De forummers ;)
|
Dat het als stom wordt gezien. Net als schaken.
|
T_ID.
Nee, geintje! Hoewel... *twijfel* :p Citaat:
|
Voornamelijk de mensen en de topics.
|
Citaat:
Ik erger me aan de saaiheid de laatste tijd hier. |
Wat zij zeggen + als ik hier kom dat er dan weer een halve pagia topics met rode mapjes vol staat en ik dan geen zin heb om alles te gaan lezen.
|
Ik vind niets irritant.
|
Flamen.
Kijk als men elkaar gevat uitscheld en het niet echt meent kan ik er nog wel om lachen, maar als men gaat afkraken vanwege het fotoboek en z'n eigen domme bekrompen mening wil doordrukken doormiddel van zinloos gescheld vind ik dat irritant. Oh en spellingsnazi's die óf meteen doen alsof je een randdebiel bent als je iets fout typt, óf die agressief worden kan ik ook wel schieten. |
Flamen en een miljoen dezelfde topics.
|
Citaat:
En ook iemand flamen omdat ie een andere politieke mening heeft dan de flamer.... |
het niveau waarop de meeste mensen de Nederlandse taal beheersen.
|
Ik vind het irritant als ik ga forummen als SOG :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Kantine
|
Citaat:
|
ik vind het irritant dat hier allemaal van die kneusjes zijn die beginnen te zeiken van:
slotje verkeerde sectie ts begint er is geen stelling verder het forum zelf... heel sterk verouderd. ik hoorde ooit iets over nieuwe software, maar waarom is er een jaar nodig die te installeren :s. |
\o/
|
Ik vind het irritant dat sommige mensen dit forumgedoe veels te serieus nemen.
|
Dat Films & Tv al máááánden lang niet meer interessant is. Dat was vroegah wel anders. Nu staan er alleen maar topics over die zeikseries voor vrouwen.
|
het lange wachten op reachties
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Topics als 'hoelang zit je hier al?' en 'hoeveel posts heb je?' omdat dat je dat met 1 klik van iedereen kan zien. Waarom moet je dat dan nog apart gaan posten :\
't Komt bij mij nu ook nogal over als 'hoelang moet jij nog?' en 'hoeveel posts moet je nog voordat je hier eindelijk weg mag?'. |
Alles.
|
Ik vind forummen erg leuk, maar ik haat forummers.
|
Citaat:
|
Beseffen dat je veel nuttiger dingen te doen hebt dan forummen, maar dat je toch telkens teruggaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
(het stomme is dat m'n eerste zin vaak geen hoofdletter heeft en dan de rest van de zinnen wel :D) |
Dat er mensen op het forum zitten die er een sport van maken andere mensen af te kraken of belachelijk te maken..
|
Dat mensen gaan zeuren over hoe nutteloos forummen wel niet is en dat het enkel internet is en zo. Hallo, jullie hebben het wel over mijn leven:(
|
forumbazen die je mooie topics afkraken :o
|
Citaat:
oh, en wat is SOG? :o |
studie-ontwijkend gedrag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat dezelfde topics al 5 jaar voorbijkomen.
...ik zóu natuurlijk ook een andere hobby kunnen zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat doe ik dan ook niet. Maar ik wil maar zeggen: er zijn geen leuke topics meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |