![]() |
Take That comeback?
Zijn ze back for good?
Nieuwe cd, nieuwe single, geen Robbie..... Ooit werden ze all over de wereld achterna gezeten door gillende kleine meisjes. Gaat die meisjes (nu huisvrouwtjes ofzo) dit weer doen? Zag dat de cd sinds dit weekend in de winkel ligt en de single al n tijdje uit is. Hier de clip van de nieuwe single, Patience.. En hier een preview van t album. |
ze hadden zeker weer geld nodig.
overigens heb ik 2 cd's van take that :o |
Citaat:
Ik hoorde patience dit weekend op de radio en dacht 'wat een slap kutnummer' maar had totaal niet verwacht dat het Take That zou zijn. Voor hun doen vind ik het nog best aardig. |
nee, ik ben knapper.
|
|
nu hoeven ze zichzelf niet meer te bewijzen en zijn het niet meer de jongens die voor een optreden afspraken: oke jongens'' zingen en een prestatie neerzetten''.
ze zijn ouder gweorden en hoeven zich niet meer te bewijzen tegenover de fans etc. etc. ze zijn nu ouder en kunnen moeilijker hun bed uitkomen als et ware, maar doen nu alles hun eigen gangetje; zonder robbie natuurlijk. |
ik heb er geen woorden voor jøss_1991.
|
dat zijn best veel zinnen om helemaal niks te zeggen.
|
Citaat:
Verder sluit ik me volledig aan bij jøss_1991. |
Nummer 1 in Engeland. :eek:
|
Citaat:
ontopic: dgaf |
Citaat:
Nou knulletje, ik kan je zeggen dat ze vroeger totaal niet serieus waren hoor. Groepje pubers in een wereldje waar ze alles konden maken. Denk dat de afspraken voor een optreden meer in de richting kwamen van: ok gasten, waar is de wodka? En verder moeten ze zichzelf júist nu bewijzen. Ze waren ooit de gigantisch grote boyband die overal op de wereld achterna werd gezeten door hordes kleine meisjes met vochtige slipjes. Nu moeten ze bewijzen dat ze nu (zonder Robbie) ook weer populair kunnen worden. |
Citaat:
|
Volgens mij gaat het niets worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen trouwens Take That special op Veronica....
|
geef me die afstandsbediening !!
|
ik vind de oude take that echt wel gaaf. met het nieuwe ben ik nog niet bekend.
|
Citaat:
|
Gast was er soms een hatebreed/take that package deal te krijgen ofzo bij Free Record Shop dat je zo'n fan bent?
|
Citaat:
Ik vang wel es dingen op mn stage op, vandaar dit dus. :p |
Citaat:
als je onderlaatst RTL boulevard had gekeken wist je dat ze gezegd hadden dat ze nu zongen voor de lol, en ze zeiden letterlijk:''vroeger was het van: jongens ,kom op zingen en een prestatie neerzetten!!'' nu doen we dat niet meer we hoeven niks meer te bewijzen, we zingen omdat we het leuk vinden''. vandaar, maar ik dacht ook zoiets soortgelijks als jij nu denkt vóórdat ik rtl had gezien met hun in het programma. |
Gast, waarom zeg je dat je naar RTL boulevard hebt gekeken zonder je kapot te schamen?
|
Citaat:
Dude, truste me. Ze moeten nu nogsteeds vanalles. En ik denk toch wel dat ik een beetje weet waar ik over praat, gezien mn werk.... |
ja , maakt mij niet uit :eek: :p
|
Citaat:
hun beseffen nu ook al dat ze ouder zijn en dat zeiden ze ook uitdrukkelijk. '' we kunnen nu allemaal wat moeilijker ons bed uit komen , en hebben soms wat minder zin'' en rtl boulevard? ja je hebt helemaal gelijk, ik schaam me kapot. pfoe'' |
jongens surf naar http://rijdenderechter.ncrv.nl/ en ga het uitvechten
|
Citaat:
Ik vergelijk mijn werk niet met hun werk, maar ik werk mét hun... |
Citaat:
|
de plank misslaan doe jij al.
ik heb het over de informatie over hún die jíj hoort op je werk. en dat een intervieuw meer over hun zegt dan wat jij te horen krijgt op je werk. naar mijn zeggen sla jij die plank mis, want je formuleert mijn vorige uitspraak volledig fout. |
Citaat:
|
kan je het wel hebben dat ik een discussie met je voer?
dan kan je dat gewoon eerlijk zeggen, ik geef mijn argumenten, en jij ook. zit het jou ff niet lekker? dan maak je het meteen persoonlijk. maar voor mij is het dan al weer klaar, blijkt maar weer hoe serieus je uit de verf komt. |
Citaat:
Laat ik t zo zeggen: ik werk bij hun platenlabel en heb met de jongens zélf te maken. Now you tell me why knows what's up.... |
discussieren over take that... lame.
|
Citaat:
zeg je niet metéén waarom je met ''hun'' werkt? trek ik nog eens een conclusie: als jij zo blij bent dat je met ze werkt hoef je niet mij af te zeiken om lego terwijl ik gewoon een argument geef, je streeft naar wie het eerste uitgeluld is. als het zo verder moet ben ik er allang klaar mee. |
Telkens als ik zie dat de kerel hierboven iets gepost heeft neem ik me voor niet te kijken.
En dan doe ik het toch :( |
Citaat:
Ik hou er niet van als mensen te koop gaan lopen als ze ook maar iets hebben met 'bekende' mensen oid, dus dat doe ik zelf ook niet. En als je met lego spelen persoonlijk vind, kan ik daar vrij weinig aan doen he. Vraag me eigenlijk af waarom ik trouwens verandwoordig aan jou af moet leggen. Zoals hierboven al wordt gezegd: Citaat:
|
De spelling in deze discussie is om te huilen :)
En voor de rest geef ik niets om Take That, vroeger niet en nu al helemaal niet. |
[QUOTE]Until My End schreef op 30-11-2006 @ 23:01 :
[B]*zucht* Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Vroeger waren ze wel leuk, maar nu vind ik ze niet meer zo boeiend. Ik denk ook dat ze altijd wel in de schaduw zullen staan van Robbie. |
k ga nog een beetje afwachten of ik van plan ben om ze graag te gaan horen :D ik geef ze een kans x]
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Anyhoe, ik heb nog niks nieuws gehoord, maar gister wel uitbundig met wat ouwe shit gekaraoked. (don't ask) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |