|  | 
| 
 Wat is jouw hometown? In welke stad kwam je vroeger het vaakst? Of bij welke stad woon(de) je het dichtstbij?  Voor mij: Eindhoven | 
| 
 Venlo. Maar momenteel kan dat ook Roermond zijn. | 
| 
 Wageningen. | 
| 
 haarlem is het leukst | 
| 
 haarlem is het leukst en nu weer floods verwijderen dan :confused: | 
| 
 Hilversum, geboren en getogen. Woon sinds m'n 14e deels in Amersfoort, maar kwam altijd nog het meeste in Hilversum, hoewel de laatste 2 jaar een stuk meer in Amersfoort (maar nu woon ik weer in Utrecht, dus schiet ook niet echt op). | 
| 
 In Almere heb ik het langst gewoond en ben ik dus het meest geweest. | 
| 
 Lelystad  :o | 
| 
 Brutrecht. | 
| 
 Vlaardingen, dat ligt bij Rotterdam. ;) | 
| 
 Pijnacker.. Voor de meeste zal wel gelden dat waar ze wonen, ze het meest komen.. | 
| 
 Citaat: 
 Voor mij is het Eindhoven, maar zelfs daar kom ik niet vaak. | 
| 
 weert | 
| 
 Roosendaal | 
| 
 Veldhoven en Eindhoven | 
| 
 Middelburg :) | 
| 
 In Den Haag geboren, in de maand van mn 3e verjaardag naar Zoetermeer verhuisd. Nooit meer weggegaan. | 
| 
 Utrecht | 
| 
 Vlissingen, en over een jaar of twee is het Middelburg. | 
| 
 Giethoorn gangsta for life 4 sho! | 
| 
 Pijnacker? Is dat een stad? Veldhoven iig niet | 
| 
 Amsterdam...en daar kom ik nog steeds vaak :) | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Vroeger? Goes. | 
| 
 Amsterdam. :) | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Rotterdam. | 
| 
 Eindhoven. | 
| 
 Topic naar mijn hart. Hasselt. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Heel vroeger, toen ik nog een hummeltje was en in Nijkerkerveen woonde, was Amersfoort mijn hometown. Daarna kwam Leeuwarden en nu Zwolle. | 
| 
 Ik heb geen hometown  :(  Wat daar het dichtst bij in de buurt komt: Maastricht | 
| 
 Citaat: 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Den Bosch Arnhem | 
| 
 R'dam <3 | 
| 
 De eerste 18 jaar van mijn leven woonde ik in Tilburg, sinds 4,5 jaar in 't Gooi, Huizen | 
| 
 Citaat: 
 Maar opzich is Pijnacker-Nootdorp opzich nog best wel groot. Is er niet ergens een site met een lijst van de grootste gemeentes? | 
| 
 Amersfoort (Y) | 
| 
 op mijn verjaardag zijn de naar leeuwarden geweest waar we veel kwekjes (eendjes) hebben gezien dus dat is mijn hometown nr.2  :) | 
| 
 Bant  :D | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Groningen. | 
| 
 Rotterdam. | 
| 
 Citaat: 
 Doet me eerder denken aan eten :o | 
| 
 Ik ben geboren in Venray daar 5 jaar gewoond toen 10 jaar in waddinxveen gewoond en toen 2 jaar in Venray, vervolgens een jaar in Breda en nu in Eindhoven dus ik geloof niet dat ik echt een hometown heb :o Al voel ik me hier in Eindhoven t meeste thuis | 
| 
 Den Haag :) | 
| 
 Veldhoven. Woon nu op kamers in Vleuten, bij Utrecht. Maar na m'n studie wil ik zeker weten weer terug naar Veldhoven. | 
| 
 Vlaanderen :p | 
| 
 Diemen, maar dat is eigenlijk gewoon Amsterdam. | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |