![]() |
Light & Healthy
Alles begint lightvarianten te krijgen, alles moet gezond zijn en ongezond is verleden tijd.
Wie geen groente eet is zwaar slecht bezig en wie teveel snoept wordt zo dik als een ton. De maatschappij legt druk op de mens om toch maar gezond bezig te zijn. Genoeg bewegen, gezonder eten en ga zo maar door... Elk patatje valt me nu zwaar en elk snoepje zet me aan het denken... Ik begin het slachtoffer te worden van de gevolgen van de gezonder wordende maatschappij ... Ik ben in de war ... |
en dat terwijl de gemiddelde nederlander steeds dikker en dikker wordt. Naar mijn idee werkt al die light troep alleen maar averechts. je kunt beter "normale" dingen eten met mate dan als die light troep waar je alleen maar meer van gaat eten aangezien het niet opimaal vult/of niet helemaal lekker is.
En dan heb ik het nog niet eens over die ongezonde zoetstoffen die tegenwoordig overal in zitten.... (n) |
I agree :)
Lightproducten hebben ook minder smaak en daar sta ik niet echt om te springen :) |
Je kan beter gewoon leven.. en een beetje gezond denken (y)
Als je niet de hele dag stilzit, en 10x per week patat eet.. Kan je rustig allemaal normale producten gebruiken... En elke dag een toetje (hoord er voor mij) ook bij (y) Mmmmm Campina Triovla flip :D :D :D |
Of patatje mayo :)
|
van light producten krijg je eerder kanker, maar ze weten niet waardoor het komt
en van de andere producten wordt je dik. Tjah.. Lekker Optimistisch vandaag hé |
Citaat:
Maar je krijgt tegenwoordig overal kanker van, dus zou me daar niet al te veel van aan trekken :o Citaat:
|
Daar zit wat in..
Veel water drinken dan maar.. ;) |
light is vieeeeez! iel!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |