![]() |
Wat is je favoriete woord?
Nou?
TS begint: knetter |
"kuttopic"
je kan het uitspreken als ku-topic en kut-opic en kuto - pic en kutop-ic en als kutopi-c o ja en als k-utopic |
zeldzaam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon blijven proberen (y)
|
Geil :d
|
Salukes :cool:
& Graçias |
incapabele apatische eppo.
|
Fisticuffs, aquaintance
of moest het Nederlands zijn? |
fistfucken
Ficken |
Kanker.
|
Citaat:
In alle talen, eigenlijk. |
aha juist ja.
|
Favoriete woord hm? Als in: wat gebruik je het vaakste? Dan 'kut'. Een 'favo' woord heb ik eigenlijk niet..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
= win
|
Godverdomme.
|
'Verhip'.
en Euphoria, blijft een prachtig woord.:) |
jottem
:( zei ik eens voor de grap, nu zegt zon gast dat gewoon de hele tijd :( |
Verschrikkelijk.
|
zie vorige topics voor mn antwoord :)
|
kanker
|
Procrastinatiesyndroom. Omdat het zo leuk is om dat woord door discussies heen te gooien, verwar je je gesprekspartner zo fijn mee :)
|
Jesus
|
Interpretatie. En stink.
|
Überhaupt en desalniettemin
|
Citaat:
|
Sowieso.
|
|
Het is toch sowiezo..:P
|
Onaangenaam
|
"dus...."
|
weetkniet
|
Mn tijdelijke stopwoord is blaat
daar moet ik weer snel vanaf |
bier
|
nog steeds fisticuffs :D <3333
|
Sinterklaas
|
geen idee eigenlijk.
Er zijn wel periodes dat een bepaalde filmquote erg hip is bij mij, maar dat is meestal maar tijdelijk. En vaak meer dan 1 woord... Momenteel zeg ik 50 keer per dag 'Oh bugga' (van Jack Sparrow, geen idee hoe je het schrijft) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg vaak Kut en Jezus en Godver maar ook wel Hurray! en Ja zeg flikker een eind op dus als het gaat over woorden die ik veel gebruik, zijn het de bovenstaande.
En anders Though en Graniet en Nimmer en Silhouet en nog wel meer maar mijn lijstje is verdwenen in de puinhopen van mijn computer. |
Vandaag irriteerde Maarten zich aan mijn "Bier" de hele tijd tussen het college door, maar dat was meer omdattie zelf nog half zat in college zat en ik m wilde pesten :o
|
Bizar, en nimmer.. Maar ook de naam 'Frans' vind ik erg leuk op het moment "Ga even iemand anders lopen Fransen" en rot op wil ik ook nog wel een gebruiken. Jottum!
|
Citaat:
|
hoeistnou
|
uiteraard
:D |
Sprokkelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |