![]() |
Bloedende moedervlek
Ik heb net een beetje ligt gekrabt en nu bleek dat dat aan / bij een moedervlek was. Er komt nu ook een beetje bloed uit, is dit per definitie een fout teken?
Ik kan pas woensdag naar de dokter i.v.m. het spreekuur, maar ik maak mij nu toch wel een beetje zorgen. |
Als het bloed omdat je het zelf hebt opengekrabt dan heeft het op zich niets met die moedervlek te maken. Van krabben kan alles gaan bloeden. Ik zou me dus niet teveel zorgen maken, dat hoeft volgens mij pas als ze spontaan gaan bloeden.
|
Ik heb eraan gekrabt, dat is één ding wat zeker is :o
Naja, dan ben ik al iets geruster :bloos: |
Maar heb je eraan gekrabd omdat die moedervlek jeukte of wat anders?
|
Citaat:
Ik had gewoon jeuk dus ging ik krabben [niet heel hard ofzo]. Dus of dat nu door die moedervlek kwam of niet, geen idee. Morgen kijk ik even of ik het haal om naar de dokter te gaan en ik laat er gewoon een [schone] pleister opzitten, zodat ik er af blijf. |
Nou, ik ben geweest. Ik moet het gewoon goed in de gaten houden en ik ben ook wel een moedervlek mens, dus ik moet er ook niet van schrikken als er een keer een nieuwe komt o.i.d.
|
Ja, als je er veel hebt moet je ze gewoon in de gaten houden, en als je het verdacht vind gewoon even langs de huisarts, zo'n drama is het ook niet om ze weg te laten halen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |