Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Feestdagen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=112)
-   -   Cadeautjes met de dobbelsteen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1508461)

dreamer 28-11-2006 12:59

Cadeautjes met de dobbelsteen

In plaats van lootjes trekken, hebben we dit jaar dobbelen. Iedereen koopt voor 10 euro aan cadeautjes en dan met de dobbelsteen gooien, dat is wel duidelijk denk ik.

Maar wat kun je nou voor leuke kleine dingen kopen hiervoor? We zijn met een groep (15 man), allemaal studenten (vanaf 'n jaar of 20). Leuke ideëen iemand?

Missy 28-11-2006 14:11

Zijn het vrouwen, mannen of gemend? Cd's/Dvd's doen het meestal wel goed. Bierset? Voor de vrouwen is het niet al te moeilijk denk. Fotolijstjes ofzo.

Sarah 28-11-2006 14:26

Ha, ik ga dat ook doen behalve dan dat onze groep iets jonger is, namelijk 18-22, en iets kleiner, namelijk maximaal 11 mensen, dus ik ga dit topic in de gaten blijven houden :)
Bij ons is het de bedoeling dat je voor die 10 euro, 2 cadeautjes haalt.
Één van die twee heb ik al bedacht, namelijk zo'n klein kookboekje. Dat kan iedereen wel gebruiken denk ik. Behalve het ene meisje dat overal allergisch voor is, maar dat valt vast wel op te lossen.

Leonoor 28-11-2006 14:33

- kaarsen
- fotolijstjes
- iets voor in de keuken (pollepel, kookwekker, ...)
- iets voor onder de douche
- iets lekkers (chocoladeletter, pepernoten, ...)
- pen

dreamer 28-11-2006 15:45

Citaat:

Missy schreef op 28-11-2006 @ 15:11 :
Zijn het vrouwen, mannen of gemend? Cd's/Dvd's doen het meestal wel goed. Bierset? Voor de vrouwen is het niet al te moeilijk denk. Fotolijstjes ofzo.
Gemengd ja.
Maar als je niet weet of een man of vrouw 't krijgt.. Dan vind ik 't al een stuk moeilijker. ;)

kleinmeisje 28-11-2006 16:15

goedkoop spel/kaarten/dobbelstenen

glazen/bekers met maffe dingen erop

krasloten

iets heel nuttigs wat niemand wil hebben (vaatdoekjes, schoonmaakmiddel, badmuts) en iedereen dus door blijft geven.

iets raars als electrische theelichtjese (bij de blokker, een theelichtje op batterijen).

een zwarte pieten muts

mandarijn 30-11-2006 15:14

goedkope dvd
kookboekje
glazen
snoep
muismat
asbak

ga eens naar de xenos en blokker en leef je uit??

Sarah 30-11-2006 15:16

ik had ook nog bedacht: tweepersoonsdiner. Dus een pak 'wereldgerechten' ofzo, met de extra ingrediënten erbij. Ga ik zelf niet doen ivm allergische meisje en vegetariërs, maar in sommige andere groepen kan dat vast wel.

Fleurop 03-12-2006 13:55

Bij dit spel is het leuk om sowieso 1 gek/raar/stom cadeautje erbij te doen.
Het wordt namelijk pas leuk als er hele leuke tussen zitten die iedereen wil hebben (=balen als je het door moet geven of van plek moet wisselen) en juist stomme die niemand wil hebben (dus blij als je er van af bent, snel doorgeven)

ook hallo 03-12-2006 20:58

Citaat:

mandarijn schreef op 30-11-2006 @ 16:14 :

ga eens naar de xenos en blokker en leef je uit??

Dit.

Gewoon een beetje gekke cadeautjes waar je die avond nog mee kan kloten, dat soort prulletjes gooi je binnen no-time toch weer weg

Stefanie 03-12-2006 23:25

eiersnijder
haakjes voor een handdoek
kaarsen
waxinehoudertjes
deodorant

etc

etc

etc

Was bij ons een gezellige avond:)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.