![]() |
Coparck.
Citaat:
wat vinden jullie ? |
krijg echt hard jeuk ervan (N)
en dan lees ik ook nog de termen jazz en postrock die ze niet waarmaken |
lig niet te miepen barmadu.
coparck is tof en ik wil ze zeker nog eens een keer live zien, dus misschien ga ik naar die show in de mezz. |
haha ik ken hun manager. oid.
|
Waarschijnlijk present in Ekko,heb ze dit jaar in februari al ergens gezien en dat was toch wel erg tof.
|
die reclametune is zo fijn.
|
Citaat:
|
Als ze hier ergens in de buurt komen ga ik misschien ook wel.
|
ik heb ze al eens gezien en toen ik vond ik ze echt heel tof dus ik zou graag gaan in de melkweg want + ghost trucker
|
17 februari in bergen op zoom en goes (Y)
|
Citaat:
tof (y) . |
nieuwe album op de luisterpaal, openingsnummer klinkt erg aangenaam (Y)
|
ja dit is echt goed
|
beetje jammer dat Milner n liedje verkracht heeft, ik blijf maar aan kaas denken nu.
|
zag ze in 't voorprgramma van Elbow.
ik wip de 25e even langs denk ik. |
Ik heb ze ooit een keer live gezien
toen hun 1e 2 albums af waren damnnn ze waren goed heb het 3e album beluisterd ( http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/ ) en ik vind de 2e toch het beste.. Msgn dat ik ze gaan bekijken in het paard, de 25e |
|
Citaat:
vandaag het nieuwe album gekocht. vet artwork ook weer. er wordt vanaf nu in platenzaken en concertzalen ook een gratis blaadje uitgegeven, http://www.coparck.com . ze komen altijd weer apart uit de hoek. zeker 1 van nederlands beste bands |
in februari ofzo staan ze in doornroosje, dus ik wip daar wel even langs, vind het een leuke band ondanks dat ik nog niet de moeite heb genomen om het nieuwe materiaal te checken.
|
Ik kan het wel waarderen. :) Hoorde laatst iets op 3fm, good day for robots, of iets dergelijk. Was wel cool.
Ik wist niet eens dat ze nederlands waren! :o |
luister nou a good day for the robots en dat trek ik TOCH wel
vette instrumentatie ja.... accent of nasaal(?) stemgeluid ofzo erger ik me nog wel heel soms aan, m ja. |
als ze bij goedemorgen NL zitten worden ze wel érg commercieel hè ofnie?
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind ze leuk en dat nieuwe album is ook wel (y).
Ik zie ze volgende week wel in de ekko denk ik. |
Gaaaf :] die single die nu uit is, is zooo blij :]
|
Citaat:
|
welk nummer is de single dan ?
grappig dat je dat zegt bardamu, dat is nu juist de poppy uitschieter van het album. ;) favoriet tot nu toe is 'thoughts you thought you could do without' |
[good year for the robots]
Ik zag die clip 2 weken geleden terwijl ik bij macro zat te "chillen". Maar hoe fucking briljant is die clip. En de hook is lekker. Dit soort clips moeten terugkomen. "als je de mezeek wil hore, mot je maar tmf of de box opzette' |
Citaat:
gvd, dit moet hier ook. ik ga erachteraan |
‘Coparck’s songs are extremely accessible, yet oddly angular, instantly hummable, yet challenging’.
ja zz Wel heel jazzy trouwens. :confused: |
Citaat:
|
maakt niet uit, het concept blijft gaaf. ;)
|
stuurbaard bakkebaard live in de waterput, dat was gaaf haha
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |