![]() |
Pijn knieholte
Na een tijdje op internet gezocht te hebben, probeer ik het hier eens. Misschien herkent iemand mn klachten.
Toen ik een klein meisje was, had ik vaak last van (groei)pijn in mijn knieholten. De pijn straalde uit naar mijn onderbenen en knie. Het is een hele 'herkenbare' pijn zeg maar. Het zit echt in de spieren, het voelt als een soort kramp. Kan het niet echt uitleggen, maar het is een gniepige pijn. Nu ik 20 ben, heb ik er zo nu en dan nog steeds last van. Meestal 's nachts. Gisteravond begon de pijn weer, maar nu heb ik er nog steeds last van. Masseren voelt meestal wel prettig, maar het gaat niet over. Het is echt een rotgevoel! De pijn komt vanaf mijn knieholte en trekt door naar mijn knie. Verder voel ik het ook aan de achterkant van mn onderbeen, tot aan mn enkel. (volgen jullie het nog?) Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? :confused: Ik ben verder geen fanatiek sporter ofzo! |
- spierscheur?
- pezen of spieren die niet voldoende zijn meegegroeid tijdens je groei? - soort reuma? - ontsteking? - overbelasting? - verzuring? Ik zou het ook niet echt weten, maar dit zijn wel dingen die zo'n steekpijn kunnen veroorzaken... |
tsjaah,
het klinkt wel zoals het voelde toen ik mijn pees aan de achterkant van mjin knie gescheurd had, maar dan had je het wel 1 een keer gemerkt.. (maw: nutteloze post ;)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |