![]() |
Gratis forum registreren?
Waar kan ik een gratis forum scoren, waar niet al te veel aan gedaan hoeft te worden? Dus standaard lay-out is prima en een beetje reclame is ook geen probleem natuurlijk. Het is voor een beperkte doelgroep, maar moet wel overzichtelijk zijn en naar eigen wens in te delen in meerdere subfora? Is zoiets er überhaupt? Thx alvast!
|
google eens op phpbb
|
Probeer deze eens?
http://www.phpbbserver.com/phpbb/new_forum.php |
je kan ook kijken naar ipbfree, regelen ook gelijk je configuratie + hosting + domeinnaam ( Jouwnaam.ipbfree.com )
|
|
Je mag mij ook PMmen hoor ;)
|
zijn veel van deze sites waar je gratis forums kan registreren, ik raad je thisphpbb.com aan, die is van een vriend van mij :bloos:
|
je kan natuurlijk ook een account op freehostia.com nemen. En daar zelf het forum die je het fijnst vind instaleren.
Freehostia.com is echt een super goede host! geen reclame, 250mb ruimte en een mysql database. Als je het zelf op een host installeerd heb je alle vrijheid en geen reclame (in dit geval) |
|
Het komt al in orde :)
|
Ja, dank voor de reacties, ik heb al iets gevonden! (Met dank aan de meneer boven mij :))
|
"Meneer" :cool: :o
|
Citaat:
|
Toch alweer een jaar ouder dan ik.. Maar het meneer was niet helemaal serieus bedoeld hoor. :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |