![]() |
Little Miss Sunshine
Heeft iemand deze film gezien?
Het is lang geleden dat ik zo'n leuke mooie grappige film in de bioscoop heb gezien. Echt een aanrader. De casting is ook echt geweldig, evenals het einde. Nou ja, alles eigenlijk. :) Gaat hem zien! (y) |
Ik ga erheen, binnenkort!:)
|
Erg leuk :) Schattig meisje ook :)
|
waar gaat ie over?
heb er nog niks over gehoord :) |
Heb het even zelf opgezocht :)
Een familie is er op gebrand hun 8-jarige dochtertje in de finale van een kinder schoonheids/talent wedstrijd ('pageant') te krijgen. Ze besluiten hiervoor een reis dwars door het land te maken in een oud Volkswagenbusje. Die laatste zin maakt al dat ik hem wil zien :cool: |
heb hem 2 weken geleden in de bios gezien.
vooral het einde is erg leuk, een echte feelgood movie. als je van sufjan stevens achtige liedjes houdt zit je met de bijbehorende muziek wel goed. |
Ik wil hem echt zien, Steve Carrell speelt erin! Ik wist niet eens dat de film al in Nederland speelde.
|
Geweldige film, ik had echt tranen in mijn ogen van het lachen (y)
|
jaa, heel erg leuke film, keihard gelachen in de bios (y)
|
Citaat:
|
Echt heel goed ja (y) :)
|
Citaat:
|
Vond hem echt heerlijk. (y)
En als kleine, dikkige brildraagster, in het bezit van rode cowboylaarzen en een grote broer die het nu even moeilijk heeft heb ik stiekem toch wel even een traantje weggepinkt. *snik* http://www.unita.it/images/sunshine2.jpg |
Jaaaaaaaaaaaaa gezien!
En ik heb zowel gelachen als gehuild...hilariteit en drama ineen, dat is het. Aanrader :) |
Gezien! Dat shot hierboven vond ik zo prachtig. Ik wil er echt een background van hebben, maar kan het niet vinden...
|
Lijkt me niets voor mij, maar ik ga toch even kijken als ik kan.
|
Heb hem nu gezien, heel erg leuke film idd :)
was ook helemaal blij aan het eind, echt met een lach op mn gezicht :) |
Ik vond hem enorm tegenvallen. Zie post in laatste film-topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post23770420 |
Bovengemiddeld goed, dat wel, maar echt iets bijzonders is het niet. Ik heb vaak wel kunnen lachen en het was ook wel een hartverwarmend verhaal, maar komt zeker niet in aanmerking voor beste film van 2006.
|
ik vond hem juist een beetje tegenvallen omdat iedereen 'm zo hilarisch vond. Ik vond het wel een leuke film, maar ik had verwacht dat het de hele tijd grappig zou zijn en dat was het toch eigenlijk niet. Wel het einde haha.
|
mischien dat ik deze binnenkort ook maar eens moet gaan kijken
|
minder dan verwacht (omdat iedereen m de hemel in prijst ongeveer) maar wel erg leuk nog steeds. dat einde idd (Y)
|
ik heb erg genoten (Y)
|
Ik heb em net gekocht en gekeken en ik vond het echt een briljante film.
|
Citaat:
Maar dit is een post van vorig jaar zie ik. :bloos: |
briljante film inderdaad, zag hem een tijd terug in de filmclub.
en n00dles: wat een waaaaaaardeloze recentie zeg. |
Geweldige film (y)
|
yup echt een top film :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoor je dat, N00dles. Je slaat de plank volledig mis. Godverdomme!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |