![]() |
vertrouwen kwijt onterecht
Even kort de situatie:
Ik ben 1 jaar en 7 maanden samen met mijn vriend, we hadden een heel goede relatie, beiden super gelukkig. Nu 3 weken heeft een "familielid" tegen hem gezegd dat ik met hem gezoend heb... Wat dus helemaal nooit gebeurd is, die jongen heeft zo zijn redenen om zo'n verhaal te gaan verzinnen (mij uit de famiile krijgen, aangezien ik veel dingen weet over hem, dingen die hij heeft gedaan met andere vrouwen tijdens zijn relatie). Mijn vriend geloofde die gast natuurlijk en we zijn dan zo'n 3 weken uit elkaar geweest. Ik heb dan ook heel mijn verhaal gedaan tegen mijn vriend, dat er dus niets gebeurd is, en de reden waarom die gast zoiets zou gaan verzinnen. Ook klopte die gast zijn verhaal niet helemaal en dat heb ik ook kunnen aantonen dus hij komt heel ongeloofwaardig over. Dus sinds vrijdag ben ik terug samen met mijn vriend, hij wil het nog een kans geven. Maar toch geloofd hij mij geen 100%, ik weet echt niet wat ik nog kan zeggen of doen om hem te overtuigen dat ik de waarheid spreek. Ik heb al voorgesteld om een confrontatie aan te gaan met die jongen, maar dat wil die jongen niet. Nu is het zo dat onze relatie heel stroef verloopt, hij heeft het moeilijk met zeggen dat hij van me houd en me mist ed. Ook knuffelen en lieve dingen zeggen en doen gebeuren niet meer. Ik wordt er echt doodongelukkig van, ik wordt gestraft en zoveel pijn gedaan terwijl ik helemaal niets misdaan heb. Maar ik wil echt vechten en ik wil echt verder gaan met hem. Ik hou zielsveel van hem en wil hem echt niet verliezen. Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen... Zijn er nog mensen in deze situatie of die in deze situatie hebben gezeten, die me kunnen vertellen wat ik moet of kan doen, om onze relatie nog te kunnen redden? Groeit vertrouwen echt terug na een tijdje of is alles verloren? |
Geef hem wat meer tijd.
Ik vind hem wel nogal naïef om in zo'n lange relatie zomaar die ander te geloven en niet jou, eigenlijk reden genoeg om hem te laten zitten :p |
Als je vriend je niet vertrouwt dan lijkt een relatie me zinloos.
|
Het lijkt mij zwaar overdreven hoe je vriend reageert :confused:
|
Ja nou zwaar overdreven is wel veel gezegd...
Maar ik denk, moest iemand tegen mij komen vertellen dat ze met m'n vriend gezoend heeft dan zou ik toch ook wel even schrikken... Ik begrijp wel dat hij het moeilijk heeft... Maar ik vraag me gwn af of in een situatie als deze het vertrouwen kan teruggroeien |
Citaat:
maar alles slijt.. |
Citaat:
Maakt het wel uit of het een familielid van hem of van jou is, en wat voor een dan. Als een neef van jou het zou zeggen, is het natuurlijk twijfelachtiger dan wanneer zijn eigen broer het aan hem verteld... |
Citaat:
Verder zou ik tegen je vriend zeggen hoe rot je je nu voelt, misschien "straft" hij je wel helemaal niet bewust, maar heeft hij niet door dat hij het doet. En als hij het wel bewust doet weet hij in elk geval dat jij er erg veel last van hebt en dat ook wel wat minder kan... |
Ik snap niet dat je het pikt.
|
Ik zou de confrontatie aangaan tussen dat "familielid", jij en je vriend. Laat hem maar eens vertellen waar, wanneer en waarom jullie zogenaamd gezoend zouden hebben. Confronteer hem ook met de feiten die jij weet.
Ik zou echt kwaad worden :o |
Alleen al het feit dat hij een familielid zou geloven zou al genoeg te zijn om mij heel hard weg te jagen.
|
Zou het lekker omdraaien, als hij je niet geloofd dan blijft hij maar weg. Neem maar geen contact meer met hem op, kan hij terug komen als hij je geloofd.
|
Dat ie in het begin ff twijfelt, kan ik nog snappen, hij vertrouwde die jongen natuurlijk ook. Maar als hij jou goed kent en je helemaal vertrouwt en als die jongen dan ook nog een reden heeft om te liegen, dan vind ik niet dat je vriend er nog moeilijk moet overdoen :s Get over it, zo'n familielid is het niet waard om je relatie om zeep te helpen (en dat moet je vrienden laten merken, niet JIJ)
|
Citaat:
|
1: ik zou de confrontatie aangaan met die gast waar je vriend bij is of die wil of niet gewoon opzoeken: :mad:
2: Ik zou mijn vriend echt letterlijk een mep verkopen :o :rolleyes: en vragen wat die in hemelsnaam bezielt om hem meer te geloven als mij na zo een lange relatie! Owh en 3: Als die mij terugneemt de feiten onder zen neus geduwd krijgt waardoor je eigenlijk zeker weet dat je het niet gedaan kan hebben, vind ik het maar een loser en kan die wegwezen. Heb er dan nochtans bewijs voor :| :eek:!!! Maar gelukkig heb ik dat prob niet want mijn vriend vertrouwd me voor de volle 100% en weet hoe ik ben :cool: ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het niet accepteren van hem en hem zeker een ram geven maar dat had ik al gezegt (A) Als je me niet geloofd als we al zo lang hebben is de hele relatie voor niks geweest! :(, en kan het dus beter uit zijn! |
Zeg zou je geen topics die al 2 weken stil zijn weer willen uppen allemaal?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: