![]() |
Het izsadc topic
En een nieuwe dan maar he.
|
Citaat:
|
hehehe :D
Maar tis wel echt ubervet spel ^^ |
Citaat:
|
Ik ga mijn fourjump friends Harry potter 2 voorschotelen, in mijn taak als Vrijetijd en Sport Coordinator :cool:
xje aan iedereen |
Citaat:
|
Citaat:
----------- Helaas! De flood-controle staat aan. Je moet 20 seconden wachten om weer te kunnen posten. Probeer het dan weer. :D |
Citaat:
|
Iedereen een heel prettig en gezond nieuw IZSADC gewenst :)
Aan wie zullen we deze toedichten? |
Stuck! (y)
|
Citaat:
|
Jag känner en mod, hon heter cooper, cooper heter hon
Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp I våran forum Jag vill berätta för dig, att jag känner en bott Jag känner en mod, hon heter cooper, cooper heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp I våran forum Jag vill berätta för dig, att jag känner en bott Everybody now. ;x |
geschwindigheit :)
|
Mei Vodda hot an Marihuanabaam,
seit dem is der Typ wieder völlig normal. Mein Vodda raucht jeden Tag an Eimer voll Shit, Und I als braver Bua, I rauch nadirlich mit. |
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
de brakheid
|
de KAAATER!
sharif wat is er gisteren gebeurd? ik kan me niks herinneren behalve dat we rosanne tegenkwamen :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfff Religie :'(
|
Morgen om 20 voor 10 :o
Duim voor mij en mijn kaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De kaak was oorspronkelijk een ton, later een houten of stenen podest, waarop de te straffen misdadigers ten toon werden gesteld.
Oorspronkelijk luidde het aanverwante gezegde letterlijk: Iemand op de kaak zetten. |
k ben ok. Pijn, koppijn, ik voel me alsof ik ben overreden door een trein, mijn neus houdt niet op met bloeden, maar ik ben ok.
En nu ga ik terug naar bed. |
Moet je veel Strepsils eten voordat je gaat trippen?
Want hier gaat er nu bijna elk uur eentje in :o. ik hoor net minstens 30 in een keer, dus nvm. Oh.. en dit weekend wil ik weer eensch blowen :o. |
Citaat:
Dat-dimg-krijgt-maar-ogezie-de-tyfus! |
Citaat:
Ik doelde op die SNES lightscope. Het verschil tussen een geweer en een pistool (wat gun mijns inziens vrij vertaald betekend) hoef ik je hopelijk niet uit te leggen. :P Al heil de Foo Fighters. (Y) |
gin tonic is best lekker
|
ik ben zo nuchter als..
nouja gewoon nuchter dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
PLACEBO waszoveel geil.......... voorprogramma stonk en via H'lem terug naar a"dam.
|
Citaat:
|
Heb gister de hele avond in de Bulldog in Amsterdam gezeten en zitten praten over niets met een paar Fransen. Oh en de wiet is daar goed te doen :o
|
Citaat:
Bepaalde Dampo shizzle (dxm) schijnt wel een trip uitwerking te hebben. Strepsels claimen alleen je keel te repareren (wat overigens onzin is, een dropje is effectiever :')) :p |
@ deadlock: magere tuinkruidenkaas <3
|
valeriaan is ok
nu kijken wat de melatonine doet (Y) |
Citaat:
Heb t halve pakje al leeg, en nog verdomme geen effect. Nu heb ik maar honingdrop gekocht <3. Ik vind Trachitol beter en leuker <3. Verdoofde keel & Roken, te grappig gevoel. |
Citaat:
|
*Verveelt zich en zit zonder sigaretten* :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whiskey ftw!
|
En dadelijk zatte kleine meisjes!
|
Citaat:
Ik ga een knee roken bij mijn buurman :) knee, met dank aan de mensen onder de rivier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |