![]() |
Twee opleidingen naast elkaar?
Hoi,
Ik was zojuist in gesprek met een jongen die ik ken, die van plan is volgend jaar op het HBO te starten met twee totaal verschillende opleidingen, om verschillende redenen. Hetgeen dat hij zich afvroeg: Moet ik dan ook twee keer collegegeld betalen? Het klonk in mijn optiek vrij logisch van wel, maar omdat ik het niet zeker weet vraag ik het hier ook nog even. Alvast bedankt. :) |
op de uni niet iig..
|
Je hoeft maar 1x collegegeld te betalen. Ik sta ook nog ingeschreven bij mijn vorige opleiding en betaal daar collegegeld, terwijl ik nu op een andere hogeschool zit.
|
Citaat:
|
Oke, bedankt voor jullie reacties.
Maakt het ook niet uit wanneer je de opleiding op verschillende instellingen volgt? |
Citaat:
De 2 opleidingen verschillen overigens weinig. - Leraaropleiding Algemene economie 2e graads - Leraaropleiding Bedrijfseconomie 2e graads :) |
Citaat:
|
Hier zijn al tig topics over. ;):p
Ook wanneer je de opleidingen op verschillende instellingen volgt hoef je maar één keer collegegeld te betalen. Bij de school waar je het collegegeld aan betaald moet je dan een bewijs van betaald collegegeld aanvragen en die geef je dan af aan de andere school als bewijs dat je het collegegeld al aan een andere instelling betaald hebt. |
Oke, oke dank voor de reacties.
Maar Leonie... Mijn zoekfunctie deed het niet, echt niet, echt niet hoor... :bloos: ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |