![]() |
Voor de vrouwen!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo dames,
Ik ben namelijk bezig met een enquete, eigenlijk ook voor mezelf om meer te weten, wat vrouwen nog wel of niet leuk,geil, lekker vinden.......... Het zijn 15 vragen 1. MOet het voorspel langer dan 30 minuten duren? 2. Wat vind je het lekkerst, waar, hoe? tijdens het voorspel? 3. Hou je van snel, of langzaam, of hangt het van je stemming? 4. Wil je direct gelikt worden of wil je eerst heel erg geplaagd worden, tot je helemaal knetter gek wordt? 5. Op wat voor een soort manier wil je gelikt worden, hier zijn de vrouwen NOOIT specifiek in!!!! 6. Tong + Vingers? Of alleen tong? of tong + iets anders? 7. Wil je de tong ook in je punani, in plaats van dat er alleen gelikt word 8. Wil je dat heel je poesje wordt gelikt, of alleen je klitje 9. Wil je dat er ook gebeten word, zoja, waar OVERAL? en waarom ;) 10. Hou je van mannen met een JUNGLE schaamhaar, redelijk veel, matig, of helemaal NIETS? 11. Welke standjes vind je het fijnst en waarom? 12. Wat vind je van standje 69 13. Duurt de sex bij jullie op zn minst 1 uur of juist langer, of juist korter 14. Na de sex, sigarettje/joint??? 15. Douchen jullie ook na de sex, of is het gelijk knus naast mekaar slapen Dankjewel voor jullie moeite, Ik zit momenteel in Ierland, ik ben bezig met een enquete, ik laat jullie snel weten, de antwoorden voor Canada, Amerika, Zweden, Ierland :D |
Citaat:
|
hahaha
:D:D:D Punani hahahaha |
1. MOet het voorspel langer dan 30 minuten duren?
nee, dat moet niet. Het mag wel. 2. Wat vind je het lekkerst, waar, hoe? tijdens het voorspel? Dat hangt er van af. De ene keer vind ik vlug lekker, de andere keer heel zwoele en traag. Tijdens het voorspel: plagen aan m'n oor of nek. 3. Hou je van snel, of langzaam, of hangt het van je stemming? hangt af van stemming, as I said 4. Wil je direct gelikt worden of wil je eerst heel erg geplaagd worden, tot je helemaal knetter gek wordt? eerst geplaagd 5. Op wat voor een soort manier wil je gelikt worden, hier zijn de vrouwen NOOIT specifiek in!!!! omdat we vinden dat jullie dat zelf maar mogen uitzoeken je kan toch wel zien/voelen of ze het lekker vindt :confused: 6. Tong + Vingers? Of alleen tong? of tong + iets anders? alleen tong 7. Wil je de tong ook in je punani, in plaats van dat er alleen gelikt word nee, hoeft niet 8. Wil je dat heel je poesje wordt gelikt, of alleen je klitje heel m'n 'poesje' 9. Wil je dat er ook gebeten word, zoja, waar OVERAL? en waarom ja, mag wel eens (oor, nek, buik, dijbeen) 10. Hou je van mannen met een JUNGLE schaamhaar, redelijk veel, matig, of helemaal NIETS? gewoon natuurlijk 'll do 11. Welke standjes vind je het fijnst en waarom? ik bovenop, hondjes waarom? omdat het lekker voelt :confused: 12. Wat vind je van standje 69 ik kan me niet concentreren op die manier, dus nee :o 13. Duurt de sex bij jullie op zn minst 1 uur of juist langer, of juist korter hangt er van af, meestal +- een uurtje, voorspel inbegrepen 14. Na de sex, sigarettje/joint??? nee, hoewel we wel allebei roken 15. Douchen jullie ook na de sex, of is het gelijk knus naast mekaar slapen hangt er van af, meestal gewoon toilet en slapen, en 's ochtends pas douchen waarom :( |
Citaat:
Ik ben ook maar de gene die de vragen moest stellen |
Oeps, het uitroepteken is per ongeluk blijven hangen bij het aanmaken van deze topic. :rolleyes:
|
Wat een stomme vragen.
|
Nee, moet niet, mag af en toe wel. 2. Wat vind je het lekkerst, waar, hoe? tijdens het voorspel? Onze fantasie gebruiken*3. :cool: 3. Hou je van snel, of langzaam, of hangt het van je stemming? Dat laatste ja. 4. Wil je direct gelikt worden of wil je eerst heel erg geplaagd worden, tot je helemaal knetter gek wordt? Ligt totáál aan mijn stemming. Wat ik de ene keer lekker vind is geen garantie dat ik er altijd wild van word. 5. Op wat voor een soort manier wil je gelikt worden, hier zijn de vrouwen NOOIT specifiek in!!!! Géén alfabet, géén likkende lassie, géén "hmmm, ik ga dat vrouwtje eens lekker verwennen!"-gedoe, maar wel: stabiel tempo, stabiele druk. 6. Tong + Vingers? Of alleen tong? of tong + iets anders? Mag allemaal. Met beleid. 7. Wil je de tong ook in je punani, in plaats van dat er alleen gelikt word Mwah, maakt niet gek veel uit. 8. Wil je dat heel je poesje wordt gelikt, of alleen je klitje Met name de pleasure zone, hè. 9. Wil je dat er ook gebeten word, zoja, waar OVERAL? en waarom :s 10. Hou je van mannen met een JUNGLE schaamhaar, redelijk veel, matig, of helemaal NIETS? Bijgehouden. 11. Welke standjes vind je het fijnst en waarom? Allemaal. Ze hebben allemaal hun voordelen. :cool: 12. Wat vind je van standje 69 Ben ik geen fan van. Iets met concentratie en genieten. 13. Duurt de sex bij jullie op zn minst 1 uur of juist langer, of juist korter Meestal wel minder hoor. 14. Na de sex, sigarettje/joint??? Nee bedankt. 15. Douchen jullie ook na de sex, of is het gelijk knus naast mekaar slapen Douchen of een bad van te voren. :cool: |
Enquete my ass, volgens mij wil je gewoon een handleiding...
|
Citaat:
|
Nee hoor. 2. Wat vind je het lekkerst, waar, hoe? tijdens het voorspel? Euhm dat verschilt. Zoenen! In nek is een pre. En strelen. 3. Hou je van snel, of langzaam, of hangt het van je stemming? Kan allebei, hangt idd van stemming af. 4. Wil je direct gelikt worden of wil je eerst heel erg geplaagd worden, tot je helemaal knetter gek wordt? Plagen kan leuk zijn, kan soms ook irri zijn. :p 5. Op wat voor een soort manier wil je gelikt worden, hier zijn de vrouwen NOOIT specifiek in!!!! De vrouwen waar jij mee hebt ge...? Is deze enquete bedoeld voor jou trouwens? ;) Najah eh niet als Lassie he. 6. Tong + Vingers? Of alleen tong? of tong + iets anders? Afwisselen! Tong moet alleen altijd. 7. Wil je de tong ook in je punani, in plaats van dat er alleen gelikt word LOL 8. Wil je dat heel je poesje wordt gelikt, of alleen je klitje Wat denk je? 9. Wil je dat er ook gebeten word, zoja, waar OVERAL? en waarom ;) Eh nee hoor. 10. Hou je van mannen met een JUNGLE schaamhaar, redelijk veel, matig, of helemaal NIETS? Matig. 11. Welke standjes vind je het fijnst en waarom? Hij boven, zijwaarts, doggy. Vanwege de stimulans 12. Wat vind je van standje 69 Leuk hoor. 13. Duurt de sex bij jullie op zn minst 1 uur of juist langer, of juist korter Rond het uur. Soms korter. 14. Na de sex, sigarettje/joint??? Ik rook niet. 15. Douchen jullie ook na de sex, of is het gelijk knus naast mekaar slapen Meestal douchen ervoor. ;) |
Dit zijn voornamelijk vragen voor eigen gebruik, omdat je hier totaal geen conclusies uit kunt trekken behalve wat individuele vrouwen leuk vinden. Ik heb geen zin om mee te doen aan je sexeducatie, vraag het maar aan je eigen vrouwtje als je één hebt of krijgt.
|
Citaat:
|
Dit zijn vijftien topics in een :)
|
Citaat:
|
Wat heb jij er nou aan dat ik deze enquete in vul. Alsof jij mij ooit in je bed zult vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zo benieuwd wat het zweeds voor punani is...
|
Citaat:
|
^ is overigens ook het woord voor muis dus let erop dat de vrouw tegen wie je spreekt weet waar het over gaat :P
|
Citaat:
|
Zeg dan gewoon even eerlijk dat je wilt weten hoe het moet. Experts genoeg hier.
|
Ik zou me doodschamen als ik zo'n enquete op een scholieren forum postte terwijl ik 22 jaar ben.
|
Ik zou me ook schamen, en dat terwijl ik nog maar een magere 16 jaar ben. :p
|
Citaat:
|
Whahaha .. Een CV monteurtje die in z'n vrijetijd sekueel getinte enquetes opsteld. Laat me niet lachen.. :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |