![]() |
songtekst
hey ik moet de songtekst van partysquad herschrijven wat wil je doen dan.
't moet over londen gaan.. ik heb totaal geen inspiratie iemand misschien tips? het gaat om dit stukje: Ooh shit man ik maak vet stappen Darryl komt er ja strakker dan latex pakken Dr staat vet mannen Te chillen op het feest yow darryl, willie, kees connecten als stukjes lego Jay en Heist schatje je voelt me Ga mee met mij wat wil je doen Je vat die shit dit word hot Er is drank er zijn chicks en de sfeer is top of om dit stukje: Het is de H naar de E,I tot de S,T Met WW dubbel D, Jay en Spacekees Vreselijk heet ja dat is wat dit is Officiële kunst maar tog strictly business Breng je de bomb fissa want ik party hoor En ik ruineer op mixtapes van Partysquad Maar Party gloss dat hebben we hier niet Fock dat hé reverse pass me die bieri Ik heb een zonnebril op me kop Dus die chickies die zien je niet Dat ik space op die assie en kees ze wierie`s Ik zie onmin blubber schudden van tanga`s met spange bakka`s sranna uma anti`s, ****os, mocro`s, en ook tatta`s alvast keiveel bedankt mensen (y) |
zoek eerst info over londen op en wat er speciaal is voor die stad
dan weetje meschien beter wat voor worden enz je moet bedenken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |