![]() |
probleem bij Gta3
als ik gta3 wil spelen, dus als ik hem opstart, krijg ik alleen maar blokken, waar tekst staan, ik krijg dus geen tekst te zien, alleen balken, is daar een patch voor nodig om dit te verhelpen, ik speel hem op XP
|
zal wel aan de videocard ofzo liggen :p
hiero werkt ie wel ;) |
Citaat:
|
Ja dat probleem, staat in de readme van GTA 3 zelf maar hier een link:
(voor winxp nederlandse versie, ik neem aan dat jij die hebt) http://download.microsoft.com/downlo...P1_x86_NLD.exe anders als je een andere versie hebt, check de nieuws groepen van microsoft ff, hebben voor elke versie links, GTA 3 rules encypted, |
Bij mij gaat hij nu heel langzaam ( hij heeft het wel goed gedaan :confused: ) weten jullie hoe dit komt?
|
Citaat:
|
Ik heb een ander probleem, nl dat hij regelmatig vastloopt. Leuk als je een missie hebt uitgespeeld en dan net voor je save-huisje vastloopt :mad:
Maar goed dat zal wel aan mn configuratie liggen. Of dan de mededeling: 'AMD K6/II K6/III processors will slow the game down' ofzow, nah lekker dan. |
Citaat:
|
gewoon slopen
|
Er is wel een patch voor had ik eerst ook niet maar als je die heb is alles zo weer goed en je heb ook nog patch nodig om te save maar wisje waarschijnlijk al ik heb de patch op men eige compu staan maar daar hek geen internet op dus kan em nie maile sorry
|
Ooit van interpunctie gehoord?
|
Inderdaad, niet te lezen zo... En die (officiële) patch waar je het over hebt doet niets aan de performance van het spel. Als je echt wanhopig bent kan je Sheepy's patch proberen, die haalt veel grafische effecten weg, maar zou wel de framerate sterk verbeteren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |