![]() |
rijbewijs
ik wilde dus even informatie hebben.
Ik heb nu me theorie gehaald en alles en zon 30 lessen, ik wou dus nu voor mn praktijk gaan.. ik vroeg dus aan mn rijinstructeur of hij een afspraak kon maken.. maar hij zei dat ik op voorhand 185 euro moet betalen bij hem en een kopie van iets waar mn adres op staat, ID en theorie examen. moet dit niet via de rijschool geregeld worden? of moet ik dit niet op de dag van mn examen meenemen?? ik vin dhet raar. |
Citaat:
|
als je het niet vertrouwt, maak het dan over op zijn rekening. heb je altijd bewijs dat je betaald hebt en zo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon om een factuur vragen zodat hij je niet ript :o
|
ging bij mij ook ongeveer zo. Hij vroeg vooraf al om wat pasfoto's enzo, omdat hij wel 's had meegemaakt dat die in de stress werden vergeten.
En dat geld. tjsa. ik heb het hem gewoon gegeven, in goed vertrouwen (gelukkig terecht:o). als je het niet vertrouwd, kan je inderdaad om een bevestiging-iets vragen... |
Citaat:
Vraag desnoods een betalingsbewijs! |
natuurlijk moet je het examen betalen.
ik snap eerlijk gezegd je probleem niet. je betaald aan de rijschool, omdat die nou eenmaal kosten maken voor een examen. (of dacht je dat je die auto gratis meekreeg of zo ? :s). bij ons kun je het overschrijven (liever zelfs, anders moet dr nog meer naar de bank gebracht worden, en die bedragen zijn wekelijks al vrij hoog), maar betalen van een examen gaat altijd via de rijschool. (of je instructeur, maar die werkt bij je rijschool...). je moest altijd van alles meenemen naar een examen, maar daar is het een en ander in verandert, dat moet je even aan je instructeur vragen. de reden dat hij je gegevens nodig heeft, is omdat je geen examen aan kan vragen zonder gegevens als geboorteplaats en -datum, volledige naam, etc, etc. |
Citaat:
|
mijn instructeur was een eenmansbedrijfje en woonde bij mij om de hoek dus mij kon hij niet bezeiken :O:O:O
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |