![]() |
vraagje
ja hallo, ik had dus een vraagje
ik heb sinds kort groene zooi op mijn helmpje zitten :s ik heb hem al geprobeert schoon te maken, zelfs met een nagelborstel, er komt dan wel wat af, dat zijn kleine groene korreltjes. maar het blijft altijd groenig, net of mijn helmpje daar gewoon groen is geworden :S ook krijg ik mijn voorhuid niet meer los van mijn helmpje, ik heb er al hard aan getrokken, tot bloedens toe, maar het kwam niet los :s verder was ik mijn mannelijk lid zo'n 1 keer in de 1/2 weken en heb ik nog nooit seks gehad, dus aan gebrek aan hygiene kan het niet liggen en een soa kan het ook niet zijn weet iemand misschien wat dit kan zijn? ik durf er niet zo goed mee naar de dokter |
Dokter + iedere dag je pielemuis schoonmaken, viespeuk :nono:
|
Citaat:
en iedere dag wassen is toch slecht? ik dacht dat 1 x in de week meer dan voldoende was en ik heb ook nooit seks he, dus zo vies wordt ie niet |
Citaat:
en, helmpje :confused: :confused: :confused: wat een stom woord |
Citaat:
en hoe moet je het anders noemen dan? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik nu uit dit topic weg ga lopen.
Ja. |
ik heb een hele goede raad voor je: GA NAAR DE Dokter1
|
Dat is gras... als je eerst je billen schoonmaakt met een washand en daarna je heertje, dan kan dit voorkomen. In feite bemest je dan je helmpje en stimuleer je de groei van gras.
|
ah dankje, eindelijk serieuze reacties :)
|
ookal is het eng, het is toch de enige oplossing. je bent er daarna af! anders loop je er mee rond!
|
Knip hem eraf, probleem opgelost :o
|
Groene zooi? Seks of geen seks, ik zou me maar eens meer gaan wassen daar! Je moet er niet de bus douchegel op leegkappen, velletje naar achter trekken en effe met water erop zal al wel voldoende zijn zeker :confused: (heren, verbeter me als ik fout ben, seves groeit er nog onkruid bij)
|
Helmpje
|
Omg, dat mensen er serieus op in gaan. Of ligt het aan mij? :o
Ik zeg: Tijd voor de grasmaaier. |
Ik denk aan een schimmeltje of iets dergelijks. :confused:
En verder heb ik geen goede hoop voor dit topic, dus het gaat op slot. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |