![]() |
Wat kunnen jouw vrienden niet uitstaan aan jou?
Waar word jij om bejegend, gepest, genegeerd etc?
Ik word gehaat en geslagen omdat ik Oliver Twist vaak quote. En met vaak bedoel ik dat ik de hele dag Oliver Twist loop te reciteren met zo nu en dan hier en daar een eigen inbreng verstopt. En ik kan me voorstellen dat het voor buitenstaanders vervelend is maar ze moesten eens weten hoeveel lol ik met mezelf heb :D |
mijn vrienden kunnen mij natuurlijk altijd uitstaan.
Helaas is dat niet waar, omdat ik met een hele goede vriendin altijd loop te tetteren, en andere daarvan een piep overhouden.. :o |
Citaat:
|
Ik word genegeerd omdat ik te down/stil/saai ben.
|
Mijn vrienden kunnen alles aan me uitstaan. Maar het feit dat ik erg langzaam ben met mijn fiets pakken/zooi uit mijn kluisje halen en dat ik alles kwijtraak in mijn kluisje (die inmiddels meer een grot is), regelmatig plotseling maroon 5/john mayer begin te zingen en TE snel praat wordt het minst op prijs gesteld. :)
|
Een vriendin wordt er helemaal gek van als ik 'opeeneens' zeg. Dat is iets wat ik mezelf aangeleerd blijk te hebben. In plaats van 'opeens' of 'ineens' zeg ik altijd 'opeeneens' en zij vindt het echt verschrikkelijk :D
Ik ben het mezelf wel weer aan het afleren, sinds ik door haar weet dat dat hele woord niet bestaat :p |
geen idee eigenlijk...
|
Ik heb een chronisch(e) vriendentekort/loosheid. Waarom? Ik weet niet, blijkbaar ben ik niet zo'n aangenaam persoon. :confused:
|
Mijn rommeligheid. Dat is nou gelukkig minder, maar vorig jaar ben ik zeker vijf keer mijn sleutels kwijtgeraakt (fietssleutels, kluissleutel en huissleutels, ben ze allemaal al ooit kwijtgeraakt). En zij moesten dan steeds wachten.
En soms ben ik ineens heel opgewekt/blij en dan kan ik wel eens wartaal uit gaan slaan. :bloos: Aan een stuk doorpraten, zo snel dat ik amper te verstaan ben en dan ook nog over een heel onzinnig onderwerp. En het stomme is, dat ik het pas door heb als ik mijn verhaal afgemaakt heb en het stil valt en iedereen me aanstaart. |
Mijn nieuwgierigheid...
Mijn wil om te bemiddelen... Mijn objectiviteit op sommige momenten... Mijn soms verschrikkelijk botte manier van dingen brengen... Mijn stopwoordjes, en de manier waarop ik om dingen heen draai. :o |
Mijn eeuwig optimisme, droge humor en een combinatie van beide.
|
Dat ik graag alles wil weten, dat ik op mijn manier al-tijd gelijk heb in ruzies/meningsverschillen en dus ook niet snel toe zal geven :)
|
Dat ik mijn slechte humeur heel moeilijk kan verbergen en het op alle mogelijke manieren uit.
En mensen die mij niet zo goed kennen vinden het vervelend dat ik zo direct ben en een sterke eigen mening heb. Forummers overigens ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik over ambitie en commercieel succes begin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dit is niet slijmend bedoeld. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik vaak bij een bepaalde afspraak laat kom (behalve eten+bios)
Dat ik traag inpak denk aan fiets. Af en toe als ik keihard lach :D (en door blijft lachen zonder te stoppen) Me soms droge manier van dingen uitbrengen. Hmmm dat was het dacht ik zo. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begin je steeds interessanter te vinden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bitchfight!!! :p
Soms wordt het als storend ervaren dat ik geen 5 minuten mijn mond kan houden, bij wijze van spreken. Vaak vinden ze het niet erg, want vooral tijdens college hebben ze dan veel lol, maar af en toe moet het ook schlüss zijn. Oh, en soms vinden ze die tic van mij om bij elk onderwerp een link te leggen/een opmerking te maken over politiek niet zo leuk. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ze mij soms wel te druk of aandachtstrekkerig vinden zoals op feestjes ofzo. Ik kick erop om mensen aan het lachen te maken en dan wordt het alleen maar erger. Maar ik gok dat, ik weet niet of het echt zo is, misschien vinden ze het ook wel leuk. ;x En anders dat ik veel zeur misschien. Geen idee, dit kan ik ook echt niet inschatten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik op msn midden in gesprekken zomaar weg loop zonder dat te melden en dan vervolgens ook best zomaar een half uur weg kan blijven.
Persoonlijk vind ik dat dat op msn best moet kunnen :p Maar ik heb geprobeerd er toch een beetje rekening mee te houden. Ik vergeet het alleen meestal nog steeds :o |
tactloosheid.
|
Dat ik soms te dominant en lullig ben :o
|
dat ik mijn zinnen nooit afmaak. als ik iets aan het vertellen ben, raak ik weer afgeleid door iets en dan ga ik het weer over iets anders hebben, nou en :p
|
Weet niet. Dat moet je aan m'n vrienden vragen.
|
Als je een verhaal tegen me vertelt ga ik soms onbewust zachtjes voor me uit zingen, en dan luister ik nog steeds, maar het lijkt nogal of ik je keihard aan het negeren ben. Mijn vrienden zijn niet zo blij met die eigenschap geloof ik :p
|
Ik weet niet eigenlijk.. Ik krijg vaak opmerkingen over m'n harde stemgeluid..
|
Geen idee eigenlijk...
Ik ben volgens mij wel geliefd in mijn vriendengroep, ik heb niet echt het idee dat ze sommige eigenschappen van me niet kunnen uitstaan. Of ze weten het goed te verbergen, dat kan ook :p |
Citaat:
|
Af en toe dat ik soms hard praat, maar dat heb ik niet altijd door.
|
Ik wil Sylph's vriendin wel zijn. :cool:
Ont. Mijn vrienden waarderen het niet dat ik bijna altijd te laat ben. :o |
Geen idee, ik heb geen vrienden.
|
Sommige vrienden vinden mijn grappen over het syndroom van Down, waarvan ik er zoveel mogelijk probeer te maken, te ver gaan. Veel gelukkig ook niet.
|
Mijn keiharde genadeloosheid als het op smash brothers aankomt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |