![]() |
Wat heb jij als laatst gekocht?
wat voor iets, was het voor jezelf of voor iemand anders, voor een speciale gelegenheid of broodnodige basisboodschappen en wat was het precies?
|
oja ik moet beginnen he
Ik heb als laatst de originele versie van Oliver Twist gekocht (het boek.). Nouja, besteld. het moet nog binnenkomen. Als laatst gekocht heb ik een pakje sigaretten. Dat was niet echt nodig maar we gingen gister met de klas uit eten en de sigaretten waren op. En het was dus niet alleen voor mezelf maar ook een beetje voor anderen. En voor een speciale gelegenheid was het ook wel |
Foei, je bent veertien! :nono:
Het laaste wat ik kocht, was een melkbroodje :o |
Citaat:
yummie :D |
boodschappen: banaan, stokbrood, pannenkoekmix, eieren, melk
|
Citaat:
|
5 AMD Athlons 2200+ compleet met toebehoren.
|
Citaat:
|
Ik heb Eye to the Telescope van KT Tunstall gekocht. Dat is een cd, en hij is voor mezelf. En er was geen gelegenheid voor, ofzo. En zaterdag ga ik de cd van de arctic monkeys kopen. En ik moet nog cadeaus voor anderen kopen. :|
|
Citaat:
dus?:P jajaajaa roken is slecht..begin er niet aan...je kan er niet tot nauwelijks mee stoppen...godver.! :o :( |
kaartjes voor m'n ouders om naar het benefietconcert te gaan wat ik met de muziekklas heb georganiseerd.
|
Een dvd, American Dreamz. Voor wie? Voor mezelf natuurlijk, ik ga niet mijn beperkte geld besteden aan zoiets onbenulligs als cadeautjes.
|
Een nieuwe wekker. Was hard nodig. :o
|
Koffiebroodjes. <3
|
Nieuwe winterjas van de H&M. Zo'n groene met een grote capuchon :D
|
Nintendo Gamecube
|
Vier croissantjes.
|
Een fles sinas, een zak chips en van die popcorn voor in de magnetron. Voor vrienden die langskwamen om Sinterklaas te vieren. :)
|
Véél spullen bij de action. :)
|
Citaat:
|
3 paar oorbellen (omdat ik aan 90 paar nog niet genoeg heb).
3 nieuwe onderbroekjes (omdat je soms hele leuke tegen komt). 250 gram Borstplaat (omdat het te lekker is voor woorden). een flesje grapefruit-zeep van de Boddie-Sjop. (omdat t lekker is). 20 euro beltegoed. een paar nieuwe handschoentjes (omdat je aan 10 paar ook niet genoeg hebt) |
Erh..
2 zakken chips voor m'n broertje en zusje 1 net mandarijnen voor iedereen hier in huis 1 brood voor iedereen 1x elvive cremespoeling voor mezelf 1x nivea haarmouse voor mezelf 1x scheermesjes voor mezelf 1x foundation voor mezelf 1x tandpasta voor mezelf (ik ga vandaag op vakantie :o) Volgens mij was dat het wel.. |
mandarijnen en zakdoekjes.
|
weet ik dus gewoon niet eens meer :rolleyes:
|
thee
|
Citaat:
|
zwarte handschoenen
|
Handschoenen en een muts voor mezelf,
een sinterklaascadeautje voor mijn nichtje, kattenvoer en halsbandjes voor de katten. |
pearldrop tandpasta shizzle..
|
eeuuhhmm eens denken... frietje geloof ik :|
|
kwark(ja moet toch wat eten) en verder nog melk
|
Zelf:
Tomatenpuree Sprits Roomboterkoekjes Blueband Finesse Shampoo Voor broer: Sprits Chocolate Chips Tijgernootjes Noodles Taksi Pizza Kaassouflé Fritessaus Bolognesechips Yoki Winegums Tasje dat was het volgens mij :p gisteravond bij de Bas :) |
Een postzegel voor 68 cent
|
Een flesje ongezond (Coca-cola) en twee lollies.
|
Koffie, uitsmijter ham/kaas, thee. Even wezen lunchen met een vriendin.
|
Hamstervoer en hondenkluiven.
|
Sinterklaascadeautjes :cool:
|
Citaat:
|
Boodschappen voor een (kinder) sinterklaasfeest
|
:D geweldige replys sommigen :D<3
|
Een saucijzenbroodje
|
Mijn nieuwe lesboek voor Nederlandse Gebarentaal.
|
Sigaretten. Ik had er nog maar 6 en ging nog een lange avond tegemoet. ;)
|
2 concertkaartjes voor Damien Rice *danst in t rond* :cool:
|
Harrie Jekkers - Met een Goudvis naar Zee.
|
Treinkaartje utrecht-zwolle
|
Gister mijn avondeten bij de toko. Bakje nasi rames en een blikje fernandez: 7,50 :\
Maar t was wel lekker :cool: (y) edit: het was voor een speciale gelegenheid omdat ik de hele dag in het theater bezig was en alleen savonds een uurtje vrij had om te eten. |
Gister mijn lunch in de kantine, voor mezelf dus, was wel een speciale gelegenheid want ik had honger.
En precies was het: 2 bruine boterhammen, wit bolletje, 2 plakjes rookkaas, een hardgekookt ei, mayo en een bekertje chocolademelk. |
Pfff lang geleden... cadeautje voor vriendin denk ik. 2 euro oorbellen
|
dekbedovertrek van nijntje als cadeau
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |