![]() |
Kind gedood op basisschool
|
:|
|
sicko
btw, naast een wettelijk boerkaverbod zou een wettelijk bivakverbod niet misstaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder ontzettend kut. (n) |
Citaat:
niet dat het dragen van of niet van een bivakmuts de daad minder erg maakt, maar het viel me op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt heel erg :(
die klas zal wel getraumatiseerd zijn voor het leven, een mongool ben je wel als je een klas binnenstormt en een klein onschuldig kind de hals doorsnijdt (n) |
Citaat:
|
Waaruit concludeer jij dat het hals van het kind is doorgesneden? :|
|
Ben benieud of deze persoon gericht te werk ging of zo maar een willekeurig kind heeft vermoord. Het één duidt op een vergeldings- (of racistische?) actie, het ander op een ...ja.. hoe noem je zoiets?
|
Citaat:
en schuldige kinderen zullen het wel verdient hebben.Nee onzin,maar ik bedoel gewoon een kind, elk kind ,niemand verdiend dit. |
net werd trouwens bij RTL-z gemeld dat er een evrdachte is gepakt.
ow, edit: nos nu ook |
Citaat:
En enorm ziek, maarja, zieke mensen heb je overal helaas. Zal wel weer een ex-TBSer zijn ;) Citaat:
Citaat:
|
Jemig, wat een toestand. :|
|
Citaat:
|
zoontje van een bankdirectuer lees k nu weer. (nu.nl)
of iigeval, geruchten. erg vaag allemaal.half4 persconferentie |
Citaat:
jee, jullie zijn kampioen in het lezen van tussen de regels :P jammer alleen dat het om misinterpretaties gaat ;) |
Damn, wtf.
|
De komkommertijd was toch al voorbij?
|
heh, het heeft het buitenland al bereikt:
Child stabbed to death at Dutch school http://www.ireland.com/newspaper/bre...breaking50.htm Dutch child dies in school attack http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/6198984.stm Child 'Stabbed To Death' http://news.sky.com/skynews/article/...,00.html?f=rss |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Persconferentie op radio 1 live nu.
Verdachte is een 22 jarige man, welke geen familierelatie met het slachtoffer heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De kinderen hebben de moord in ieder geval niet gezien gelukkig, de juf heeft die jongen gevonden.
|
Citaat:
Laten we terug keren naar het onderwerk en hopen dat de dader zo snel gepakt wordt. (y) |
Citaat:
|
Gátverdamme wat een rotnieuws. Zo'n klein ventje nog.. :|
Het enige positieve is vooralsnog dat andere kinderen het niet gezien hebben, maar word hier echt zo kwaad om.. |
Citaat:
|
Ik hoop mee.
|
Slachtoffer is de 8-jarige Jesse Dingemans, zat in groep 5. Over het motief van de dader is nog niks bekend.
|
tiswa.
|
Heel mijn familie woont daar. :|
Zijn vader is directeur van de Rabobank in een dorp in de buurt, misschien heeft het daar wel iets mee te maken. |
Mja.
Wat ontiegelijk vertieft. |
Het is nog wachten op het 'officiele' verhaal, want niet alle bronnen vertellen hetzelfde, maar ik ben heel 'benieuwd' naar de motieven van de dader... Of dit jongetje pech had dat hij daar toevallig kwam, of dat de dader het specifiek op hem gemunt had.
Ik vind het echt heel sneu dat zoiets kan gebeuren op een basisschool ; daar horen kinderen zich veilig te voelen. |
Voor dit soort gevallen zou ik dan weer wel de doodstraf willen invoeren. Zelfs ik, toch een overtuigd tegenstander van het recht van de staat om te mogen doden.
En voor die TBS er die 113 cavia's heeft doodgemarteld wil ik ook best in het vuurpeloton ingedeeld worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij had zelfs al valse sleutels klaar om te kunnen ontsnappen. |
Welke idioot doet zoiets?! (n) En inderdaad, wat is in godsnaam het motief van de dader? Mijn broer had gehoord dat het om een inbraak ging (speculaties ten overvloede), maar welke mol breekt er dan om 11.00u in bij een basisschool?
Kan hier echt kwaad om worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |