![]() |
songteksten topic:P:P:P:P:P:P:P
Een mooie boot
Ja, Sinterklaas die heeft een hele mooie boot Vol met cadeautjes oh hij is zo lekker groot Hij komt gevaren over de zee En neemt voor alle kinderen cadeautjes mee 2x En hij heeft hele coole Pieten op zijn boot Een stuk of honderd, ja zijn boot die is zo groot Hij is niet geel en niet groen, en niet rood Hij is te groot en past niet achterin de sloot Ja, Sinterklaas die heeft een hele mooie boot Vol met cadeautjes oh hij is zo lekker groot Hij komt gevaren over de zee En neemt voor alle kinderen cadeautjes mee Een mooie boot Ja, Sinterklaas die heeft een hele mooie boot Vol met cadeautjes oh hij is zo lekker groot Hij komt gevaren over de zee En neemt voor alle kinderen cadeautjes mee Ook ieder jaar dan komt de Sint naar Nederland En neemt de Pieten mee zo van het Spaanse strand En brengt cadeautjes in de nachten Het is teveel ik kan al bijna niet meer wachten Ja, Sinterklaas die heeft een hele mooie boot Vol met cadeautjes oh hij is zo lekker groot Hij komt gevaren over de zee En neemt voor alle kinderen cadeautjes mee Maar Sinterklaas die heeft een hele mooie boot Vol met cadeautjes oh hij is zo lekker groot Hij komt gevaren over de zee En neemt voor alle kinderen cadeautjes mee En hij heeft hele coole Pieten op zijn boot Een stuk of honderd, ja zijn boot die is zo groot Hij is niet geel en niet groen, en niet rood Hij is te groot en past niet achterin de sloot Ja, Sinterklaas die heeft een hele mooie boot Vol met cadeautjes oh hij is zo lekker groot Hij komt gevaren over de zee En neemt voor alle kinderen cadeautjes mee Voor de groentewinkel stond Keesje de Jordaan Zwaaiend sprak hij tot de baas: "Geef mij een banaan!" Maar de baas was juist die dag gladweg uitverkocht En hij dacht dat onze Kees ruzie met hem zocht En de baas zei:" ja , ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag Ik heb radijsjes, hele mooie, witte en rooie. Maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag" Plots vloog er een rode kool door de winkelruit En er volgde een meloen in de baas z'n snuit De baas z'n snuit zat vol met sap, Kees ging voor hem staan Lelijke meloenenkop geef mij een banaan Maar de baas zei:" ja , ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag Ik heb radijsjes, hele mooie, witte en rooie. Maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag" Dit is echt een superhit, maar eigenlijk veel te kort Daar moet nog een coupletje bij, dat is wat er aan schort Zo stoffig als dit stukje tekst, dat kan eigenlijk niet Maar de boswachters die doen het toch, want ie weten hoe het giet En de baas zei:" ja , ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag Ik heb radijsjes, hele mooie, witte en rooie. Maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag" Henkie - Lief Klein Konijntje ::. Jaja, zo mensen, het liedje wat ik nu voor jullie ga zingen dat gaat over een lief klein konijntje. Als jullie de tekst herkennen zing hem dan maar lekker mee. jaja Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus En het zoemde heen en weer Oh lief klein konijntje Oh lief klein konijntje Oh lief klein konijntje Had een vliegje op zijn neus Jaja, Zo, dat viel nog wel mee he, maar.. we zijn er nog ziet. Weet je wat we doen? We doen het gewoon nog een keer. Jaja Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus En hij zoemde heen en weer Oh lief klein konijntje Oh lief klein konijntje Oh lief klein konijntje Had een vliegje op zijn neus Jaja, zo mensen, we gaan een beetje leven in de brouwerij brengen, we doen het nog 1 keertje, alleen gaan we steeds een beetje sneller. Jaja Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus En hij zoemde heen en weer Oh lief klein konijntje Oh lief klein konijntje Oh lief klein konijntje Had een vliegje op zijn neus Oh lief klein konijntje Oh lief klein konijntje Oh lief klein konijntje Had een vliegje op zijn neus Had een vliegje op zijn neus Jaja |
:p:p:p:p:p:p:p
|
ga aub gezamelijk terug naar onzin
|
ik ben dus druk
10 kleine tuinkabouters. 1 kleine tuinkabouter voelde zich alleen, hij riep zijn 9 vrienden en ze gingen samen heen. 10 kleine tuinkabouters liepen door de regen, 1 die was niet waterproof toen waren er nog 9. 9 kleine tuinkabouters wilden graag wat erven, voordat er wat te erven viel moest er eentje sterven. 8 kleine tuinkabouters dronken op het leven, 1 die dronk net iets teveel toen waren er nog 7. 7 kleine tuinkabouters waren dol op seks, maar 1 die had een heel zwak hart toen waren er nog 6. Allemaal geen we één keertje dood, dus geef nog een feestje al sta je rood. Ga op vakantie, stel nog een daad, want voor je het weet is het te laat. 6 kleine tuinkabouters aan een waterpijp, 1 gaf die pijp aan Maarten en toen waren er nog 5. 5 kleine tuinkabouters vochten met een stier, 1 die had een rode muts toen waren er nog 4. 4 kleine tuinkabouters wedden op een keer, wie het langst zonder adem kon de winnaar leeft niet meer. 3 kleine tuinkabouters zwommen in de zee, een zeemeermin die werd verliefd en nam er eentje mee. Allemaal geen we één keertje dood, dus geef nog een feestje al sta je rood. Ga op vakantie, stel nog een daad, want voor je het weet is het te laat. Al ben je brandweerman of president een minister of een boer, niemand ontkomt eraan, 2 kleine tuinkabouters liepen samen heen, de één raakte de ander kwijt toen was hij weer alleen. Allemaal geen we een keertje dood, dus geef nog een feestje al sta je rood. Ga op vakantie, stel nog een daad, want voordat je het weet is het te laat. (2x) ff geen hardcore :P |
Citaat:
|
aan je inferieur topic en je dom quasi "grappig" gezwets
|
Citaat:
en nu op slot |
niet op slot
en mag bloem er dan een slotje op zetten? |
Dolkomisch. :(
|
omg :(
|
doe is aardig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dit kan alleen iemand van muziek of een fb+ oid doen. |
Aight, excuseer.
|
er staan toch gewoon songteksten in
op muzeik dus wat is er mis mee behalve dan dat de liedjes meschien niet zo sirieus zijn |
yay voor 16 jarige hoeren zonder humor zz.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |