![]() |
Xbox 360 top 5
Ik weet dat nog niet veel mensen de xbox 360 hebben maar ik denk wel dat er een aantal mensen hier zijn die hem wel hebben :)
Mijn top 5 is als volgt: Dead or Alive 4 Tomb Raider: Legend Condemmed Top Spin 2 Moto GP 06 Heb trouwens nog niet veel spellen dus echt een super top5 is het niet ;) |
Top 5 is over het algemeen niet super.
|
gears of war 1-5 ;)
|
GoW
Saints Row DoA 4 Oblivion CoD3 |
hmmm...
1. Dead Rising 2. ..... |
Enige games die ik er op het moment voor heb zijn
Perfect dark zero Saints Row Test Drive Unlimited.. ben er nou nog niet perse uit welke ik het beste zou vinden:) |
De library is tot nu toe nog niet echt briljant te noemen. Saints Row, Oblivion en Dead Rising zijn toch wel redelijk cool, maar verder? CoD spreekt me niet aan, DOA 4 is overgewaardeerd en Gears of Wars verdwijnt snel uit het hart. Tja.
|
Gears of War
Far Cry Predator Meer heb ik niet. De nieuwe Ghost Recon lijkt me wel ok (y) |
Tony Hawk's Project 8 is zeker wel vet.
Gears of War op één, Tony op twee. |
1. Gears of war
2. Rainbow six:vegas 3. Saints row 4. Oblivion 5. viva pinata |
ik heb alleen maar gears of war en oblivion gespeelt erop maar gears is en blijft echt te geniaal, die graphics, om maar over de gameplay te zwijgen, niet meer van dat idiote gestrafe en op en neer gespring.
en oblivion blijft een topper, hoewel het op de pc toch wel leuker zal blijven. |
1 gears of war
2 rainbow six vegas 3 dead rising 4 saints row 5 tony hawk project 8 kan eindelijk een top 5 maken.. die enkele keer dat er een goed spel uit komt voor de 360.. |
Citaat:
|
Klein beetje verandert
Dead or Alive 4 Tomb Raider: Legend NFS: Carbon Top Spin 2 Moto GP 06 Binnekort koop ik Call of Duty 3 en DOA: Extreme 2 :) |
GOW
COD2 Saints Row GRAW Dead Rising |
Ik heb er maar 5, dus dat is niet zo moeilijk dan. :P
1. Enchanted Arms, zwaar ondergewaardeerd :o 2. World Cup 2006, voetbal fan of niet 3. hmm Saints Row 4. FIFA 2007 5. King Kong, veel te kort :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |