![]() |
Hot Fuzz (Simon Pegg, dir Edgar White)
http://www.workingtitlefilms.com/tra...ler_xlarge.php
"Big Cops. Small Town. Moderate Violence. " Police Constable, Nicholas Angel is good at his job, so good in fact, he makes everyone else look bad. As a result, his superiors at the Met have decided to sweep him under the carpet. So it is that London's top cop finds himself in the sleepy West Country village of Sandford. With neighborhood watch meetings replacing the action of the city, Angel struggles to adapt to his situation and finds himself partnered with Danny Butterman, an oafish but well meaning young Constable. Just as all seems lost, a series of grisly accidents motivates Angel into action. Convinced of foul play, Angel realizes that Sandford may not be as idyllic as it seems. With his faithful new partner in tow, Angel fights to prove his instincts are correct and uncover the truth about Sandford. Is Angel simply losing his mind in the safest, sweetest village in Britain? Or is something far more sinister at work? Whatever the truth, Sandford is about to get a lot less sleepy Dat wordt weer anderhalfuur vermaak (Y) |
Toffe trailer, ik ben siked.
|
Citaat:
|
Wat een heerlijk hoog Britpack percentage!
Wanneer, wanneer, wanneer??? |
Hier kijk ik teringhard naaruit. Stephen Merchant ook nog eens een keer. (y)
|
Heh, dat ziet er zeker vet uit. Ik hoop dat ze er een passend einde aan breien, wat nogal eens een probleem is bij dit soort komische politie-thrillers.
|
Upje: vanaf 5 april eindelijk in Nederland in de bioscoop!
|
Check hier voor vrijkaartjes en t-shirts.
|
Gister in de sneak. Geweldige film, lag herhaaldelijk dubbel.
|
Citaat:
Hij was érg tof (y) |
ik ga er straks heen <3
|
ik wil er zeker ook heen(Y)
|
leuke film (y)
|
Yea lijkt me vet als het enigzins op Shaun lijkt :D
|
Ik zag gisteren de trailer, en 't lijkt me echt geinig :D
Aangezien ik nog bioscoopbonnen heb liggen, ga ik gewoon :) |
lijkt me geniaal! :D
|
Lijkt me niet zo leuk,maarja ik vond Shaun of the dead dan ook niet echt denderend. :s
|
Ben er vrijdag geweest: GENIAAL! :D
Eerste deel machtige humor, tweede deel komt daar nog goede actie bij... En natuurlijk Timothy Dalton die een prachtige rol neerzet (ik maar denken 'waar ken ik die kerel ook alweer van?!' :bloos: ) |
Vond alleen deel 2 van de film leuk en een vaag einde, soort van
|
whahah, hersenloos vermaak met over-the-top geweld (vooral in het tweede deel) (y)
|
Lijkt me wel grappig, ik wil hem zien. Spaced vond ik geweldig. Shaun iets minder, maar dit onderwerp spreekt me meer aan dan zombies, dus ik denk dat het wel goed komt.
|
yeah deze ga ik zien, shaun of the dead was geweldig(Y)
|
Wat een heerlijke film :D (y)
|
Ik heb hem gisteren gezien en hij is echt grappig!
|
mega vet!
|
Do want
|
Erg leuke film! Heb helemaal dubbel gelegen.
En uiteraard leuke acteurs erin (y)
Spoiler
|
Spoiler
:D |
ik heb hem gezien. het is echt geniaal :P
vooral het begin stukje met de 3 suprieuren :P |
Citaat:
|
Ik wil 'm zien! :D
Shaun of the Dead is na 15.000 keer ook nog steeds leuk, dus... |
Citaat:
|
Naarp?
|
ah briljant. Ik ga hem wss morgen zien.
|
toffe film (y)
|
Brilliante film! Ik vond de kleine rollen van Martin Freeman (The Offiec, Hitchhiker's Guide To The Galaxy) en Bill Nighy (Love Actually, Dead Man's Chest) ontzettend leuk. In de eerste helft van de film had ik echt zoiets van, ''Leuk, maar niet wat ik had verwacht had,'' toen kwam de tweede helft. Deze was gewoon zo over-the-top en maf, geweldig gewoon. Timothy Dalton, ''I need some icecream!'' ;)
Het enige wat ik nogal storend vond was de snelle ADHD-achtige montage leuke parodie op series zoals CSI maar op een gegeven moment wordt 't nogal vermoeiend om heen te kijken. Voor de rest een meesterlijke film. |
Hij had zijn saaie momenten, maar ook heel erg goede momenten.
Met die gans op het einde :D :D |
Erg leuk. Steve Coogan's hoofd (y)
|
Ik lach niet vaak hardop om een film maar bij deze herhaaldelijk :cool:
|
Naar mijn mening beste comedy van 2007 (tot nu toe). Grappen met een hoog "WAHT!?!?" gehalte (nee die h hoort daar), waarbij naarmate de film vordert het aantal A's toeneemt.:D
Geen slecht over te zeggen. |
Het was een zwaan, maargoed!
Ik vond hem ook vet, een soort ode aan slechte politie-actiefilms <3 en veel gave grappen, soms wel een beetje flauw. Shaun vind ik nog steeds leuker trouwens. En ik vond de montage op deze manier wel heel erg tof (y). Ja leuk. |
Geweldige film met een grote knipoog naar de 'buddy' movies (48 Hours enzo), hoewel je het verhaal ook kan zien als een eerbetoon... Jammer dat de rol van Bill Nighy zo klein was. Hij is altijd bijzonder geestig.
|
Hele leuke film! Heb helemaal dubbel gelegen in de bioscoop :p
|
Citaat:
Stephen Merchant vond ik trouwens hetzelfde verhaal. Was meer een cameo. Zat echt met vlaggetjes te zwaaien toen die in de trailer zat. :D |
ik zou vrijdag gaan maar toen draaide ie niet 's avonds dus we gaan binnenkort.
|
Citaat:
|
ik ben hem maandag nog een keer gaan kijken, en bij was wederom geweldig:D
|
Kutup: die kerstman die Simon Pegg in zijn hand steekt in een flashback aan het begin is Peter Jackson.
|
Leuke film, af en toe beetje lang maar voor de rest super gelachen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |