![]() |
Intertoto cup
wat doen de nederlandse ploegen?
wie wint de intertoto cup? nac kan erg ver komen als ze winnen van troyes of die andere club vandaag willemII - sankt gallen ik denk dat deze wedstrijd willemII de meeste kansen maakt,mijn uitslag daarom: 4-1 1-0 Quin 2-0 Landzaat 2-1 Zwitser 3-1 Ceesay 4-1 Caluwe praat hier over de Intertotocup |
inter toto cup is voor de zwakke clubs die niet eens uefa cup regstreeks halen
er is ook geen bal an, want er zijn 3 winnaars maarja, het blijft voetbal... hoelaat worden ze uitgezonden? of zien we alleen samenvattingen? |
De Nederlandse clubs zullen er denk ik toch wel gelijk weer uitvliegen. Vorig jaar lagen ze er in de 2e en 3e ronde ook uit.
Dus ik verwacht ook dit jaar niet veel. Wedstrijd van de dag voorspelling: FC Sankt Gallen - Willem II 1-0 Geen id wie scoort alleen. |
1-0 voor willemII tom caluwe
|
Citaat:
Voor de andere belgen : Gent - St. Patrick 2-0 // goals : Kaklamanos ( 2X) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer wordt het eigenlijk gespeeld? :confused: ... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De wedstrijden zijn gewoon elke week op zaterdag of zondag.
|
Citaat:
Wat een gekken die UEFA, laten ze verschiedene clubs nu al spelen :rolleyes: ... :D |
ja, en tijdens het WK waren er zelfs al wedstrijden...
|
Citaat:
|
Citaat:
waarschijnlijk Troyes - NAC = 27 juli in Auxxere |
Willem II is door :) (0-1 en 1-1)
|
wie scoorde er voor willemII?
|
Citaat:
|
Mariana (112) na 1-0 van een zwitser in blesuretijd
|
ja mensen morgen is het zover zat. 20 juli om 19.30 uur
http://www.nac.nl/images/logonac.jpg - Troyes :D:D |
ik hoop natuurlijk dat nac e willemII winnen maar dat ik niet eens zo snel gebeuren:)
|
Citaat:
|
Citaat:
dat bedoelde ik te zeggen:) |
hmmm... tis 1-1 geworden.. 55ste minuut 0-1 door nummer 5 van hun...en in de 80ste minuut ongeveer 1-1 door Arne Slot.... ik heb mijn twijfels of dit genoeg is.....
|
wat heeft willemII gedaan?
|
Willem II moet vandaag pas (16:00 of 17:00 nederlandse tijd).
NAC gaat het denk ik nog moeilijk krijgen bij Troyes. Wat ik gister in de samenvatting zag, was maar matig. Maar Troyes was ook niet echt geweldig. Dus ik schat de kansen van NAC ongeveer 50/50. |
Citaat:
SAMARA (ANP) - Willem II heeft zondagmiddag in de Russische plaats Samara de eerste wedstrijd in de derde ronde van de Intertotocompetitie tegen Krylia Sovetov met 3-1 verloren. Bij rust was het 2-1 voor de thuisclub. Denny Landzaat maakte de Tilburgse treffer uit een strafschop, in de 36e minuut. De return is komende zaterdag in Tilburg. |
vanavond troyes - nac ik denk 0-1
|
Citaat:
|
Citaat:
foutje:o |
Citaat:
|
KUT KUT KUT!! tis helaas bij 0-0 gebleven :(:( maar deze foto laat toch wel zien dat NAC de beste supporters van Nederland heeft :D :cool: MEER DAN 1000 NAC-SUPPORTERS!!!!!!
http://www.bndestem.nl/gfx/gfx_nieuw...4335-groot.jpg |
AA Gent uitgeschakeld door Malaga: 3-0 en 1-1
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |