![]() |
[iPod]
Hoi, ik heb een iPod 30GB versie. Het is echt een mooi apparaat, maar ik snap er geen reet van. Hoe werkt dat ding op mijn computer? Ik ben nameljik de software CD kwijt ervan, kan ik er nu nog wel wat mee?
Ik heb wel iTunes, maar ik heb geen idee hoe het werkt. Ik weet niet eens hoe ik liedjes kan verwijderen op mijn iPod. Als iemand mij verder kan helpen. Bitte gern! |
hoi, ik heb een usb flash drive van 1 gig, het is niet zo'n mooi apparaat, maar ik snap er gelukkig wel wat van, het ding werkt op mijn computer, en er zat geen eens een software cd bij, ik kan er nog wel wat mee ! ik heb geen itunes,maar ik weet wel hoe het werkt, ik weet zelfs hoe ik mijn liedjes moet verwijderen !
|
Ja en wat heb ik daaraan.
|
Citaat:
|
Ik heb hem overgenomen van me broer, en die heeft er lang niet mee gewerkt, en die kon mij ook niet helpen.. omdat hij het ook heel moeilijk vond.
|
iTunes in de prullenbak flikkeren en het programma VPOD gebruiken om muziek er op te zetten.
wil je die andere features zoals fotos en misschien wel video ook gebruiken dan heb je misschien toch wel iTunes of een ander programma nodig....als het je alleen om muziek gaat zou ik gewoon simpel vpod gebruiken. fuck itunes. |
Citaat:
|
jullie kunnen er gewoon niet mee overweg :) ik heb geen enkel probleem met itunes...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-> Gadgets & Electronica.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat doet verder niets af aan het feit dat iTunes gewoonweg uigt als het aankomt op het echte gebruik van je muziekdatabase of je iPod (plus vreet dat ding resources voor vanalles en nog wat). |
OMG, ik ben een nood, wat maakt dit jou dan? Iemand met een IQ van 30 ofzo?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |