![]() |
Muis voor Laptop
sinds 2 weken nu een macbook pro, maar ik wil hier nog steeds een decent muis hebben. Nu wilde ik eerste gewoon de logitech mx518 halen, maar bedacht me dat het misschien makelijker is om een wireless muis te nemen.
Aangezien ik ingebouwde bluetooth heb leek me dat ook wel makkelijk, hoef je tenminste een dock.cradle mee te slepen. Nu heb ik beetje zitten rondkijken maar kom er niet echt achter wat nou beetje goede bluetooth muis is. mx900 is bluetooth maar heeft wel een cradle, kan ik die gewoon weg laten en de muis syncen met me macbook? iemand ervaring met bluetooth/wireless muizen? aanrader? denk hierbij aan dat ik macbook overal mee naar toe sleep (alsin school, trein, oefenruimtes etc) en ik de hele dag met dat ding werk dus muis moet wel beetje lekker in de handliggen... edit: ohja en mac osx compatible ofc. |
Mijn ervaring is dat draadloos altijd kut is, en als je rondvraagt zie je dat meer mensen die ervaring hebben. Heb zelf de MX518 en dat is een prima ding, beetje oud spul, maar hij voldoet nog steeds geweldig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Draad = Win |
Citaat:
Dus ik ben nog steeds groot voorstander van draadjes :P en zou dan ook zeker voor de MX518 gaan. |
Ik heb zelf een G5, heerlijke muis!
|
Wired! <3
Ik heb de MX 510 en hij is leuk, licht, (rood! :bloos: ) en prettig bij m'n notebook. Heb ook ervaring met de MX 1000, maar die vind ik zwaar en je merkt duidelijk dat prutheid van draadloos. Who knows, misschien isset anders bij bluetooth, maar ik zou het er niet op wagen. MX510 (y) |
Citaat:
|
De MX900 doet het iig prima op de Mac, maar ook hij heeft last van iets aan lag. Als dat een no-go is heb je er dus niet zoveel aan. Ben er zelf inmiddels wel aan gewend en mij maakt 't niet zoveel meer uit.
|
ik heb serieus met de mx1000 geen last van merkbare lag, puur alleen als de muis een minuutje niet bewogen heeft dat ie ff moet "opstarten". voor de rest game ik ook niet echt veel, en t gewicht van die muis vind ik juist prettig, die lichte muisjes voelen zo goedkoop aan ( die OEM logitech dingen iig )
|
heb besloten toch maar voor mx518 te gaan :) dan vervangt'ie mijn mx510 bij m'n dekstop en gaat me mx510 naar me macbook (y)
|
alsof je gaat gamen op een mac...
|
misschien beetje bij de tijd blijven en je erin verdiepen en dan zie je dat er steeds meer games komen voor mac, maar ik wil gewoon lekker in de hand liggende muis :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
patience ook
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |