![]() |
Wat heb jij het laatst gebroken?
Om de irritante "wat-heb-jij-het-laatst"-trend te volgen. :)
Ik heb geen idee. :) |
Een bord toen ik in mn te kleine kamer een choreografie aan het maken was. Dat werkte dus niet zo.
|
:d
|
Mijn hart. :')
|
Een flesje parfum van mijn moeder. Hopelijk leert ze er wat van en koopt ze geen parfum meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Twee glazen op mijn stage plaats. Maar aangezien er elke week wel 9 glazen sneuvelen, was dat niet zo'n ramp.
|
Cdtje van Marco borsato, liet het met sealen uit me hand vallen :D
|
Speculaaspop :bloos:
|
De deksel van een pak drinken :S
|
Een bordje. Er lag een stroopwafel op.
En ik wil mijn radio breken want die draait nu gvd madonna. >.< |
Een onderdeel van onze nietmachine :bloos:
|
Een lepel. (y)
|
een glas,tijdens het afwassen:o
|
Citaat:
|
Afstandsbediening. :(
Oh, en ik m'n hoofd gebroken over het boek van Peter Dahlgren. :s |
Een lamp, maar dat is niet zo erg want ik vond 'm toch niet mooi.
|
Een pipet van 3 ml op het lab op school.
|
gister was ik zo kwaad dat ik een glas kapot heb gegooid.
en een zooi lepels door de kamer, alleen mijn spaghettie lepel was stuk. maja soms ben ik net een klein kind :rolleyes: (n) :s |
Een plastic bekertje
|
Walnoten
|
Citaat:
the·o·rie (de ~ (v.), ~ën) 1 geheel van de grondregels van een kunst of techniek => leer 2 systeem van denkbeelden of hypothesen ter verklaring van iets 3 opvatting in het abstracte, die geen rekening houdt met de praktijk en denkbeelden kunnen ook best abstract zijn :o |
Dunn0.
|
Een bounty.
|
Een tuc-biscuitje.
|
Mijn pols (y)
|
Een pen
|
Citaat:
|
Een essentiële ijzeren strip die mijn kettingkast bij elkaar hield.
|
Een bierpul-die-bij-een-oude-keramieken-set-met-tap hoorde die van de pas overleden opa van 't vriendje was geweest en dus enorm veel emotionele waarde heeft :o
|
Citaat:
|
Die breek je niet, die kraak je.
|
Een theekopje op m'n werk.
|
een eenden nek :o
|
Een glas, paar minuutjes geleden. (en toen meteen de stofzuiger gepakt en het opgeruimt)
|
Ik forceer altijd een scheiding, wanneer ik een walnoot kraak. Dus eigenlijk breek ik het. ;x
|
Een chocoladeletter :)
|
Een chocolade letter. :o
|
Een duur serviesbordje bij mijn ouders welke natuurlijk niet meer in de winkel te kopen is :P
|
Citaat:
GROW UP dan ofzo. |
Mijn jas. Dat zit zo: er zit een riem aan met een grote gesp. Heel cool. Maar ik stapte de auto in en ik gooide de deur dicht en ik hoorde 'crash'. En ik deed de deur weer open en daar lagen allemaal stukjes van mijn gesp :D
|
Mijn been.
Maar vast daarna ook nog wel een glas ofzo. Hoewel ik echt bijna nooit servies breek. |
ik heb geen idee
|
Iets op m'n werk, ongetwijfeld (werk in een restaurant). Kan 't met zo 1, 2, 3 niet herinneren. Thuis trouwens m'n (enige) bloemenvaas. Gelukkig heb ik een nieuwe gekregen van Sinterklaas. :)
|
2 Weken terug preseteerde ik het om met poolen mn keu zover naar achter te stoten dat ik een glas van tafel stootte en dat brak:D(N).
|
Citaat:
|
een glas van de bruine beer in het blauwe huis. :(
|
Volgens mij een grote chocoladeletter E die uit mijn handen viel. Ik voel me er bijzonder slecht over want ik heb 'm teruggelegd in het HEMA-schap en een andere E gekocht ;x
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |