![]() |
[GEZ] Disney dvds...
Hoi, ik zoek nog een paar disney dvds, sommige zijn moeilijk te krijgen:
Jungle book Peter pan Dumbo Snowwhite 101 dalmatians Return to oz The Three Caballeros :) Het is een poging waard. Kan ook ruilen voor andere dvds als je wil. Edit: Fantasia binnen! :) |
www.bol.com?
Die dvd's die je noemt hebben we allemaal wel, maar mijn zusje slaat op hol als ik ze verkoop. |
Citaat:
En ik wil niet dat je zusje op hol slaat hehe! :p toch jammer! :o :) |
Volgens mij zijn die eerste paar allemaal bij V&D te krijgen.
En verder: zie mijn PM :p |
bij media markt rotterdam liggen deze geloof ik gewoon in t schap :)
|
Citaat:
Okaay...wie gaat er binnekort naar de MM in rotterdam? :D Ik heb geen zin om naar rotterdam te gaan. :o Liggen ze toevallig ook in MM amsterdam? lol |
Bij Fame zijn een hoop disneydvd's nu 12.50 ipv 20.00
(in Amsterdam) Jungle Book , Fantasia , Snowwhite , 101 dalmatians , Return to oz , The Three Caballeros zijn nog niet uit op dvd zover ik weet . Peter Pan en Dumbo heb ik wel , maar die wil ik ook niet kwijt . :bloos: |
Kijk eens bij de V&D.
Ik was er vanmiddag nog (Bergen op Zoom) en zag daar The Three Caballeros liggen. En er ligt vast wel nog meer, maar daar heb ik niet speciaal op gelet ofzo. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien verschilt dat per v&d. Zal wel cool zijn als jullie de volgende keer even een blik op de disney stand willen werpen voor me hehe :p |
Ik zou dan toch bij Fame Dumbo kopen , want die is daar goedkoper dan bij andere winkels .
|
Fantasia is echt heel moeilijk te krijgen, op marktplaats staan (serieuze) biedingen van 30 tot zelfs 60 euro voor die dvd.
|
Citaat:
Hehe, maar je hebt gelijk. te fucked up. Ik ben niet bereid om er zo veel voor neer te leggen, heb ik niet eens man. Ruilen tegen Platvoet en zn vriendjes: De dino's die maar niet fuckin willen sterven 1000000000? ;) |
lol ik heb fantasia en fantasia 2000 :) mag je zo van me kopen
edit: fantasia wil ik wel ruilen voor platvoet :) is het engels of alleen nl? fantasia 2000 mag je hebben voor 10 euro ofzo? |
Citaat:
Heb wel platvoet 1 op dvd haha...want it? ook in engels. |
nvm we hebben al een deal :p fanatsia is weg
|
Yup :D
Kom maar op met die andere bad boys! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |