![]() |
Morgen the Vandals!
Morgen komen the Vandals in de melkweg. Wie gaan daar allemaal heen?
|
nope, vond het voorproggie wel leuk maar the vandals boeien mij nie...
|
Roxy is een kabouter :rolleyes:
nee ik ga niet overigens... vind vandels een beetje poep! |
Citaat:
|
1 keer naar een optreden geweest, was helemaal geen vliegende scheet aan dus, nee, liever niet :)
|
Citaat:
*huuug* joey je mag geen lieve meisjes pesten |
en over de vandals: als iemand voor mij een kaartje heeft wilk best gaan ja :)
vandals zijn nl zeer ok (y) |
Ik ben nog nooit naar een concert geweest van hun. Maar zo te horen is het maar goed dat ik geen geld meer had voor een kaartje.
Live zijn ze dus...naja...kut? |
HEEJ!!!!! STELLETJE MIEPERDS
the vandals roelen en live ook, want ik heb ze allis gezien ik benner morgen ook en ik heb er heel erg zin in gaan jullie maar lekker op zondag thuis zitten allemaal gnagnagna :D en :mad: ik kan ook liev zijn hoor |
ik ben substantial by the way :D
zit bij dit persoontje thuis :D |
Citaat:
DE VANDALS ZIJN ECHT KUTTTTTTT wie gaat daar nou heen ;);) :P:P:P :D:D:D |
en miss kwees en cemslutje zijn ur ook
verraad ik maar vast |
Citaat:
als jij zo door gaat ga ik niet naar de tag hoor :P nog steeds substantial btw. :D |
NEEEEEEEEEEEEJJ
je bent verplicht ;) |
dat denk jij:p
|
ik verplicht jou.... ;)
en anders.... anders.... uhhm :rolleyes: |
Citaat:
natuurlijk ofso :confused: |
Citaat:
grr ik wil trouwens dat je al die hugs eens aflost :p Nofx? Nufan? |
Citaat:
dit is trouwens al het 3e "wie gaat er naar de vandals" topic. Maar ja: Ik ga dus :D |
Heb de Vandals al 2 x live gezien. Vind ze live eigenlijk leuker dan op de cd.Vooral die stripact van de bassist dacht ik is erg grappig.
hij laat altijd zijn plassertje zien :) en maakt er rare sprongen mee |
Citaat:
|
Ik kan weer niet uitloggen :mad: maar jah ik Miss Quasy zal d'r vanavond ook zijn :)
|
Citaat:
En zolang je je haar niet rood verft en geen auto koopt ben je toch niet in trek bij de vrouwen :p |
ikke gaat
|
Citaat:
ik bedoel: hoe weet jij dat met zekerheid ? ;) |
Citaat:
je kan ook een keer op de thee komen :) (msn) |
Citaat:
|
ik heb ze ook gezien op graspop, het is niet echt mijn stijl maar ik heb me niet echt verveeld..
|
nog 6 uur :D:D:D
|
Citaat:
|
eeeh ik zie jullie wel aan ander kant van het hek....(groet me maar ffies) Ik zit om half 8 voor de melkweg :)
|
whaaaaaaa twas echt vandaltastisch (copyright maartje :p)
beetje jammer dat JOHAN mn aansteker moest jatten,jij jij...evil persoon (:D);) en dat kevin mn plectrum heeft gejat(jahwel..ik had een plectrum) ow en omg...waarom moest die dude nou net boven mijn hoofd gaan hangen toen die zn broek uit had :eek: :D Kvond het echt superkoel :) Mensjes diek heb gezien Miss quasy Substantial Dark star operation_jeffry mcmotion en mortischa en muckymouse want die waren zo lief om even op me te wachten :) |
Citaat:
en retourneer em ook weer keurig ;) :D :o |
Citaat:
|
et was echt koelll (EN IK HEB EEN NIEUWE AANSTEKER!;)) ze waren echt super, het was 1 groot feest, en slecht en vals zijn ze godverdorie helemaal niet. en et is heel kjoet dat de hekken open gingen nadat hoobastank was afgelopen
ennuh, de publiek is niet liev wat opvangen van stagedivers betreft :mad: en dronken mensen zijn cool mensjes vant forum diek zag: Miss quasy (lievvv:D, ik sla graag mensjes voor mensjes;)) Dark star(duh) cemslutje (:Dvergeef me) operation_jeffry mortischa en muckymouse, (geen foto plaatsen ;)) |
Vandals WAREN supppppppppppppper ja nog wat :D de pit was lekker en substantial volgende keer beter op me springen :D en die :: EVIL :: naapers GRRRRRR :mad: en mensjes die ik gezien heb
Miss quasy ( aangenaam ) Dark star (mezlef duh) Substantial (ook DUH) cemslutje ( sorry dat ik je in het begin niet herkenden gehehe :P) operation_jeffry (wel updates mailen dan he) mortischa en muckymouse (ik wil die foto zien) :D |
was echt fet melig de vandels kvind dat t nbeetje lijkt op n soort monty python ghoes punk ofzoeietss was echt grappig hoe lang habbe n ze over i have a date gedaan zeker 10 minuten ofzo
kvond unwritten law trouwens ook suuuper strak echt vet ware ze jammer dat r bij hun nie echt gepogood werd maar toch :D o ja kliep gister rond met n mailing list dingetje wat vriende van me hebben n bandje al n tijd lang hebbe ze in de studios geoevend en zo tis un emo/metal/incubus achtig iets kweet zelf nie helemaal maar ze heten return to no reason en hun website adress is www.returntonoreason.com daar kan je dan n kijkje nemen voor meer info en voor mailinglist dingetjes |
correctie tis www.returntoreason.com :rolleyes:
|
kwou d`r best heen...kheb ze al 2 keer gezien maar kwou ze best voor de 3e keer zien..alleen ben ik zo blut als een konijn
|
jah dat was zeker koel... Unwritten Law viel tegen.. ook wel omdat het publiek niet zo enthousiast was natuurlijk maar ik vind ze op CD beter
The Vandals had ik precies zo verwacht :) leuke pit enzo (niet echt groot en actief maarjah 'k was al vrij snel uitgeput :P) |
damn ik wil unwritten law graag zien
|
http://www.xs4all.nl/~liembros/opste...k/P7080177.JPG
http://www.xs4all.nl/~liembros/opste...k/P7080179.JPG t waren er maar 2 waar althans jullie op stonden :D |
hee met het shirt van je icon!
of is het het icon van je shirt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |