![]() |
't Schaep met de 5 poten
Remake van 8-delige serie uit 1969. Sinds gisteren elke zondag op de ned1.
Iemand gekeken gister? Ik vond het iig leuk en ik ga het blijven volgen. Het laatste liedje zit nu in mn hoofd :p |
|
'we benne op de wereld om mekaar om mekaar... te hellepe nie waar'
die zkr ;) ik word iig GESTOORD van dat nummer!? |
ja ;)
|
Ik vond het niet erg geslaagd.
|
dan heb je een cast met marc marie huybreghts, loes luca, carry tefsen en georgina verbaan en dan maak je zo;n oubollig programma:nono: (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind georgina verbaan trouwens verrassend goed (Y) oh, en dat liedje gaat nog steeds door mn hoofd :p mss haal ik wel de dvd mochten ze die uitgeven :') |
Citaat:
|
Ja, inderdaad, ik was echt benieuwd naar de rol van Pierre Bokma, maar ik vond dat hij het goed deed. Wel denk ik dat ze er inderdaad iets veel interessanters van hadden kunnen maken en ik vond Loes Luca en Carrie Tefsen echt superirritant. (n) Marc-Marie vind ik een beetje misplaatst en Georgina doet het goed. (y)
|
Voor hetzelfde publiek bedoeld als Toen was geluk heel gewoon, de mensen die het origineel ook nog gezien hebben dus. Heb er wel een stukje van gezien maar het kon me niet boeien.
|
me moer vond het "oudbollig":p
|
Citaat:
|
de ep van gister was minder leuk :o
ook de muziek :o |
Citaat:
|
Ik vind 't wel grappig om te zien. :o
|
het zou je kind maar wezen yeayeayeayea
|
Citaat:
|
Citaat:
de liedjes van afgelopen ep zitten allemaal in mn hoofd :bloos: (y) leukste ep tot nu :p |
Citaat:
dat jullie lekkertjes benne als je je eigen in de spiegel siet dan mot je toch erkenne |
Citaat:
|
Citaat:
|
had niet eens door dat die Freddy Michiel Huisman was. :o
en adèle was zef ria :p Rosita: gastrol door Jelka van Houten Freddy: gastrol door Michiel Huisman Nico: gastrol van Jack Wouterse Tante Ria: gastrol van Adèle Bloemendaal |
Up voor het nieuwe seizoen. Dit keer wat vrijer en geen remake. Het speelt zich af op de camping en heet 't Vrije Schaep.
Vanaf 2 januari. *o* Ben geen fan van de nieuwe kapsels, kan ik vast zeggen, vooral die van Marc-Marie. |
Kan hier niet gewoon een nieuw topic van gemaakt worden? :o
Als het sowieso al een nieuwe titel krijgt... |
Nou ja, nergens voor nodig, dit topic heeft zo weinig posts. Het volgende krijgt vast ook niet veel.
De titel mag wel aangepast in pooten ipv poten. |
Citaat:
|
doet georgina weer mee? ze is veel te weinig op tv de laatste tijd(n)
|
Ja. :)
|
Heb het toch moeten missen. ;(
|
Ik zapte er gisteren langs. Wat een drama was dat zeg. Iets met Loes Luca als senorita ofzo.
|
Geweldig is het niet, maar ik vond het best leuk. :D
|
dit is dus al een topic uit 2006 hè ?
maar gister vond ik 't wel grappig (: |
Up voor 't Spaanse Schaep. Vanaf 5 december.
Heb even naar de nummers gekeken. Het zijn (bijna) allemaal hertalingen van Engelse nummers; hier en daar een Spaans of Italiaans nummer. Ben benieuwd. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |