![]() |
Ranking the stars
http://www.medianieuwtjes.nl/content/view/2142/90/
Vanaf vrijdag op BNN. Ziet er leuk uit, zag een preview bij RTL Boulevard. (Y) |
Vanavond. :cool: (y)
|
lijkt me wel grappig, ik ga ff kijken :)
|
Leuk!
|
Dat was leuk. Ik hou ook erg van Katja Schuurman en Georgina Verbaan.
|
komt hier een herhaling van ?? ik heb et gemist
|
Citaat:
|
Ik had weer een ruk-iets verwacht, t viel mee, was eigenlijk wel leuk.
|
Katja is echt schattig soms ^^
Was wel leuk. Alleen Fiona Hering vond ik nogal vervelend maar dat komt omdat ik haar gewoon een nutteloos mens vind :) |
Een programma dat gaat over het 'ranken' van leuke, mooie vrouwen. In principe zou dat iets voor mij kunnen zijn. Maar helaas, helaas... Paul de Leeuw presenteert het. (n)
|
Waarom had Yvon Jaspers nou geen stem meer? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
't komt vast wel op uitzendinggemist.nl erg grappig, volgende week weer :) |
Ik vond het erg leuk, alleen ben ook niet zo'n Paul de Leeuw fan..
En het duurt ook wel lang genoeg zo, dan heb je dat gekakel ook wel weer gezien. :) |
ik vond het leuk :)
gewoon van die kletsende vrouwen de hele tijd.. beetje katten soms tegen elkaar enzo.. --> ik vind t leuk |
heel erg leuk :D :cool: (y)
tzijn 8 eps dacht ik, en 2 eps per dag opgenomen, dus wrs dat yvon(ne) volgende week nog schors is :p |
leuk dat sophie, katja en daphne meededen (y)
zijn het elke week dezelfde vrouwen ? leontine borsato's haar was trouwens echt lélijk (n) |
Citaat:
ik vind het van allemaal leuk dat ze meedoen :cool: |
Citaat:
|
Paul de Leeuw zuigt.
|
Nee, paul is wel grappig. Vond het trouwens wel een beetje rommelig af en toe, dan werd er zoveel door elkaar gekakelt dat je de helft niet verstond, maar voor de rest vond ik 't wel grappig. Maar geen programma om voor thuis te blijve ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind hyet trouwens een geniaal programma(Y) heb me goed vermaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh.
|
Citaat:
|
leg es uit :o
|
Citaat:
1. Dankzij Paul de Leeuw werkt dit programma toch, ook al heeft het een flut concept. 2. Paul de Leeuw is de enige reden waardoor dit programma gebruik maakt van een flut concept. |
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoelde 1. |
...ik vond er niks aan. :s
|
leuk (y)
|
Nou zag ik toevallig vanavond laat de herhaling van de vroige aflevering (3?) en ik vond het toch wel heel leuk. Jammer dus dat ik de vorige afleveringen gemist heb. Twee vragen:
1. Weet iemand waarom dit programma bij UitzendingGemist.nl is weggehaald? 2. Weet iemand waar ik de afgelopen afleveringen alsnog kan bekijken? (Iig niet via de BNN website.) |
Katja zelf vond het na een aantal afleveringen minder leuk worden, maar dat mocht ze eigenlijk niet zeggen.
|
Citaat:
maar tis idd leuk :p 1. nee 2. nee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |