![]() |
Aids
Hoi ik doe dit jaar mijn GIP over AIDS, ik zou willen weten voor hoeverre AIDS in jullie leefwereld voorkomt en hoe jullie erover denken.
|
|
dit topic is officieel kut verklaard.
OT: ik vind aids een moeilijk iets, maar het is goed dat er live aid werd gedaan met bob geldof, U2, will smith enz. enz. en dat er wat aan gedaan wordt dmv inzameling van geld en dat sterren regelmatig er heen gaan om mesen te laten zien dat het er erg aan toegaan. zij gebruiken hun status om hulp bij elkaar te krijgen voor die wereld. bijvoorbeeld bono; heeft een oprichting gedaan van zijn DATA, en met andere sterren de ONEmen.org. daardoor is al meer hulp binnengekomen en dat is goed, tot dusver beinvloed het mij wel degelijk maar ik doe er niet veel mee eigenlijk. |
Citaat:
het is live aid, niet live aids. |
Citaat:
ik vind bono een beetje de dinand van de wereld. ik heb verder niks met aids. |
hahah.
Maar AIDS is klote, meer voorlichting in de eerste plaats, maar ook condooms en aidsremmers naar afrika dus. |
Citaat:
|
Verder zou het prettig zijn als Bono persoonlijk aids ging inzamelen, zat mensen die d'r graag vanaf willen!
|
Citaat:
m'n ouders steunen STOP AIDS NOW, omdat we een foster parents kindje hadden in afrika (je stuurt zo iemand brieven, en soms geld) en van de één op andere dag hoorden we niets meer van hem, en een paar maanden later kregen we bericht dat hij overleden was aan aids (n) |
Vroeger op de basisschool was de grap altijd van: "ZEG EENS IN HET ENGELS 'IK HEB ACHTEN' DAT IS LEUK LOLZ!!11"
|
Ik zei altijd "zeg eens 'acht' in het Japans!!1!", maar dat grapje kwam eigenlijk uit de brievenbus van de Donald Duck.
|
Citaat:
|
De boefjes.
|
Jarred has Aides!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :D |
ik vind Aids een beetje overrated; vrij redelijk te bevechten mits een paar instanties niet lopen te kutten.
|
De paus voor z'n flikker schieten is het minste wat we kunnen doen :)
|
nou, ik las ergens iets dat de beste man misschien condooms "toch geen slecht idee" vond. Antieke SSer dat het is.
|
AIDS is altijd een ver-van-mij-bed-show geweest. Terecht of niet terecht, maar ik zie het vooral als een (groot) probleem van de homobeweging van 10 à 15 jaar geleden, en Afrika op dit moment.
Zelf heb ik nooit iemand gekend die AIDS heeft, of HIV-besmet is. Op die manier heeft het ook geen gezicht voor mij, en lijkt me de kans nogal onbestaande dat ik er ooit mee besmet zal geraken. Verder denk ik bij AIDS nog steeds vooral aan Neil Young en Bruce Springsteen en niet aan Bono... En ik zou nog steeds niet naar Philadelphia kunnen kijken zonder natte ogen en kippenvel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je echt een serieuze discussie wilt over AIDS kan je dat beter ergens anders posten dan hier.
Op lichaam en gezondheid bijvoorbeeld. Misschien met wat meer uitgebreide vragen, dan alleen hoe men erover denkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |